funn på finn.

Hvis du skal kjøpe, selge, bytte, gi bort eller lure bort . Legg det ut her

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Message
Author
larsvegas
Asfaltjunkie
Posts: 477
Joined: 02 Mar 2008 16:39
Location: sellebakk

#676 Post by larsvegas » 07 Feb 2011 23:13

nesten prototipo farge jo!
blir naturligvis bra,men tror vel den blir vanskelig å selge til
den prisen.
kunne tenkt meg denne jeg.
ix-uno-nove

garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#677 Post by garage15 » 20 Feb 2011 10:56

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26941612

Spesifikasjoner
Bilmerke: Volkswagen
Beskrivelse
Voldtekts offer med motor selgast billeg.

Heil eller i deler
Bare ring når som helst
om du skulle trenge 1 eller flere spesifike deler er telefonen open heile 24\7

kjøpte denne bilen som førstegangs bil
først vart cluchen skifta
etterkvart motor og gir likeså.
tenkte at nå måtte den vere ferdi me sykdommen den hadde fått, nemmlig skrusjuka, den var så lite skrudd på at nå trengte den litt deler å MASSE kjærlighet.
eller var de omvent. ialfall så begynte den å ikke ville starte propellen ved radiator, dermed kunne poteter kokes i ekspansjons tanken, tvangs starta radiatoren med 2 ledninger og 1 bryter i kupeen, så vart bilen mørkeredd å kobla ut langlyset slik at eg ikke skulle kjøre når de var mørkt, så vart bilen å bakfangeren uvenner å dermed kasta bilen av støtfangeren i fart, med eit forsøk på å drepe den, måtte plukke den opp å kaste den i containeren på skolen, en tid senere vart bilen å panseret uvenner å også denne gangen forsøkte bilen å kaste av panseret i fart men de hang alfor godt fikk bretta det ned igjenn å kjørt hjem men på veien ville bilen koke poteter men fikk ikke gitt beskjed pga den slurvete temp måler som står på full varme hele tiden dermed gikk ikke bilen skikkelig kom nesten hjem å stoppa på en bensin stasjon, å da var den så røyk sugen at den røyka opp all vanne som var på den i et forsøk på å lage damp pipe,




men eg har masse reserve deler som fex en hel motor og gir kasse. ny clutch. dører skjermer. nestan alt interiør. lykter. 1 bakrute. koffertlokk. forgassere. mansjetter. lister. hele forstillinga med drivaksler. calippere. skiver. å mye mer. prisen som er satt kan diskuteres\prutes. bilen er eu godkj til 2012 så om du har motor å litt tid kan dette bli en kjempetøff og brukbar bil sommer og vinterfelga med ukjent dekkstand følger med.

Telefonselgere kan bare ringe for en hyggelig prat eller handel:)
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#678 Post by Spit73 » 20 Feb 2011 12:23

For en gangs skyld en ærlig VAG-selger. Legger ikke skjul på at det er en dritbil.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

skaravelle
Asfaltjunkie
Posts: 904
Joined: 18 Oct 2005 08:04
Location: Skien

#679 Post by skaravelle » 21 Feb 2011 15:55

Spit73 wrote:For en gangs skyld en ærlig VAG-selger. Legger ikke skjul på at det er en dritbil.
Hvor mange VAG har du hatt egentlig? Og hva skjedde? Virker som det sitter skikkelig dypt, vet noen har hatt god effekt av tankefeltterapi, kanskje verd et forsøk... :roll:
Image

bugbuddies.no

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#680 Post by Spit73 » 21 Feb 2011 16:38

skaravelle wrote:
Spit73 wrote:For en gangs skyld en ærlig VAG-selger. Legger ikke skjul på at det er en dritbil.
Hvor mange VAG har du hatt egentlig? Og hva skjedde? Virker som det sitter skikkelig dypt, vet noen har hatt god effekt av tankefeltterapi, kanskje verd et forsøk... :roll:
4. Det som stikker dypest er den siste. Min egen feil. Den beste var den første, Au di 100 1979. Ikke en bokstav på den, helt ribbet for utstyr. Forbausende kvikk med 1.6 liter motor på 85 hk. Ga 1500 for den. Byttet et fjærbeinslager (selvfølgelig) og hadde den i 3 år. Da ble PKK innført.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#681 Post by Pungar » 21 Feb 2011 18:13

Mine VAGs fungerer utmerket... Kanskje noe i det med egen feil :D
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#682 Post by Spit73 » 21 Feb 2011 22:47

Pungar wrote:Mine VAGs fungerer utmerket... Kanskje noe i det med egen feil :D
Vindusmekanismer og dørlåser også? :roll:
Stikkord; multiknirk.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
MrLepo
Asfaltjunkie
Posts: 751
Joined: 12 Oct 2005 15:26
Location: Skien

#683 Post by MrLepo » 21 Feb 2011 23:05

Spit73 wrote:For en gangs skyld en ærlig VAG-selger. Legger ikke skjul på at det er en dritbil.
Nei makan! VAG er da et supert produkt... Om man vil ha det over (LANG) tid... :lol:
Nye Sukkertoppen Auto
Fortsatt ALT innen ALT!

Kadett City
Tempo Hercules
Tempo tråsykkel
Kadett D Automatic
Veteran-Henger-Prosjekt

SportsbåtLosjen

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#684 Post by Pungar » 21 Feb 2011 23:10

Spit73 wrote:
Pungar wrote:Mine VAGs fungerer utmerket... Kanskje noe i det med egen feil :D
Vindusmekanismer og dørlåser også? :roll:
Stikkord; multiknirk.
Jepp :D Alt virker :D
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

vegar
Asfaltjunkie
Posts: 732
Joined: 02 Dec 2007 16:47

#685 Post by vegar » 21 Feb 2011 23:33

Hva da med xenonlys på høre side som slutter å virke, dagen før det på venstre side også sluttet å virke, baklys som ikke virker ene dagen for så å mirakuløst virker dagen etter. Men den jævligste jeg har hatt er; motorer som dør under kjøring, men som starter på første forsøk når bilen er berget til verksted, 3 ganger i løpet av 2 mnd :evil:

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#686 Post by Pungar » 22 Feb 2011 00:10

vegar wrote:Hva da med xenonlys på høre side som slutter å virke, dagen før det på venstre side også sluttet å virke, baklys som ikke virker ene dagen for så å mirakuløst virker dagen etter. Men den jævligste jeg har hatt er; motorer som dør under kjøring, men som starter på første forsøk når bilen er berget til verksted, 3 ganger i løpet av 2 mnd :evil:

Jeg er fortsatt strålende fornøyd med VAG :D
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

skaravelle
Asfaltjunkie
Posts: 904
Joined: 18 Oct 2005 08:04
Location: Skien

#687 Post by skaravelle » 22 Feb 2011 10:53

Samma her. Har prøvd noe fra de fleste leire, og syns fortsatt det er enklere å bytte et dørhåndtak på en Golf enn f.eks. å få de elektriske vindusheiserene på Fiat 132 til å virke regelmessig. :wink:

Xenonlys vet jeg ikke hva er, noe fra Star Wars?
Image

bugbuddies.no

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#688 Post by Sir Haggis » 01 Mar 2011 12:33


Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#689 Post by Spit73 » 02 Mar 2011 00:03

Nam! ??!!! Skam deg!!!

Åja, det var bare en spøk. Puh...
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

larsvegas
Asfaltjunkie
Posts: 477
Joined: 02 Mar 2008 16:39
Location: sellebakk

#690 Post by larsvegas » 02 Mar 2011 16:01

spøk?????
er dette en spøk? dette må jo være det ultimate kjøretøy!
bøyer meg i støvet over amerikanske designevner.
ix-uno-nove

Post Reply