Garasjen til Spit73
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
Garasjen til Spit73
Bagasjerommet på biler er ofte et glemt og gjemt område. Bilens første eiere var tyske og jeg mistenker en av dem for å være homofil frisør. Hele bagasjerommet var trukket med langflosset vegg til vegg teppe i en farge bleiebarns foreldre kjenner godt. Klart at dette måtte ut så det ble et regnhelgprosjekt.
Skai, kontaktlim og finerplater var det som måtte til.
Legg spesielt merke til utsparing til reservehjulet. 155 SR 13 tar plass.
Skai, kontaktlim og finerplater var det som måtte til.
Legg spesielt merke til utsparing til reservehjulet. 155 SR 13 tar plass.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
Du har bedre plass baki din spit enn meg
Når jeg tok mål til ny bensintank osv så satte jeg en kasse Dahls øl baki og målte hvor mye plass tanken skulle få
Mvh Ketil
Når jeg tok mål til ny bensintank osv så satte jeg en kasse Dahls øl baki og målte hvor mye plass tanken skulle få
Mvh Ketil
Ketil Frengen
Spit viewtopic.php?t=320
Henger viewtopic.php?t=906
Transit viewtopic.php?t=1033
Mini
http://forum.autoclassic.no/phpbb3/view ... =9&t=13842
Spit viewtopic.php?t=320
Henger viewtopic.php?t=906
Transit viewtopic.php?t=1033
Mini
http://forum.autoclassic.no/phpbb3/view ... =9&t=13842
Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
- SAABOMATIQUE
- Reservognchauffeur
- Posts: 297
- Joined: 27 Oct 2008 09:05
- Location: PORSGRUNN
- Contact:
tipper kona di er drittlei av lite effekt og er igang med et grenrørprosjektSpit73 wrote:Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
De sideventilerte er de sterkeste
Kona mi er meget godt fornøyd med effekten min og savner slett ikke noe grenrør.Taunus mk1 wrote:tipper kona di er drittlei av lite effekt og er igang med et grenrørprosjektSpit73 wrote:Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
nå så jeg heller ikke for meg at hun skulle montere grenrør på deg da....Spit73 wrote:Kona mi er meget godt fornøyd med effekten min og savner slett ikke noe grenrør.Taunus mk1 wrote:tipper kona di er drittlei av lite effekt og er igang med et grenrørprosjektSpit73 wrote:Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
De sideventilerte er de sterkeste