Corsa Italiana

Her kan du poste treff du vil anbefale

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Post Reply

Bør jeg selge Curtisene og kjøpe denne

Poll ended at 19 Jul 2007 09:01

ja,
7
64%
nei. Her er han helt på jordet.
4
36%
 
Total votes: 11

Message
Author
garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

Corsa Italiana

#1 Post by garage15 » 20 May 2007 08:57

http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=21277

Kommer garage15 til og stille i denne tro?????
Image
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

martini gasolini
Formann
Posts: 2500
Joined: 12 Oct 2005 22:37
Location: Posh grunn
Contact:

#2 Post by martini gasolini » 20 May 2007 17:07

Skjønner du har en hot spot når det kommer til Lancia Fulvia!
Det er en av mine definitive drømmebiler altså!
Vil de som har stemt nei,vennligst komme inn på mitt kontor for
umiddelbar refs :D

Martini (Lykkelig Lancia eier) Gasolini
Everybody needs a Yugo !

Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995


Forza Italia!!!

User avatar
MGMarius
Syltapp
Posts: 21
Joined: 16 Apr 2007 22:40
Location: Haslum

#3 Post by MGMarius » 20 May 2007 21:10

Fanalino med FIA papirer for 11000€,og du tenker på Corsa italiana....hva med "ordentlig Historic Racing" da mann!...og Corsa`n kan du kjøre på andre helger.... :wink:
Safety Fast!

garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#4 Post by garage15 » 28 May 2007 21:27

historisk er tingen. Curtisen er nå rigga for det meste. Venter bare på hastighetskurset.....
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

User avatar
MGMarius
Syltapp
Posts: 21
Joined: 16 Apr 2007 22:40
Location: Haslum

#5 Post by MGMarius » 28 May 2007 22:48

garage15 wrote:historisk er tingen. Curtisen er nå rigga for det meste. Venter bare på hastighetskurset.....
Jolly good,that`s the spirit,old chap! 8)
Vi snakker GT`n med Kent her,eller har Lotusen fått twink?
Safety Fast!

garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#6 Post by garage15 » 29 May 2007 17:09

MGMarius wrote:
garage15 wrote:historisk er tingen. Curtisen er nå rigga for det meste. Venter bare på hastighetskurset.....
Jolly good,that`s the spirit,old chap! 8)
Vi snakker GT`n med Kent her,eller har Lotusen fått twink?
Gt'en med kent er nok bilen for dette. Lotusen har fått tvincam, men med 16 ventiler. Blir kosebilen denne.....Fått i nye sabeltstoler og mokkaratt, så gten blei jo reine racerbilen nå jo...................
Her har minilars noe og lære, med nymotens makrelltak, nye bilen, og mini uten 10 tommere....picturesracer........loooser
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#7 Post by Sir Haggis » 29 May 2007 17:35

Hei hei hei, en ting av gangen!
10-tommerne jeg vil ha koster en gild skjorte, dekk til disse en dyr t-skjorte. For å få på 10-tommerne må jeg bygge om bremsene fremme, disse koster 4 par bukser. I tillegg må jeg ha spjeldhus til hyllepynten med 7 hull i og sprut til dette...

Slapp off! Jeg kan jo allerede kjøre i ringer rundt både GT'en og Lotusen din - de står jo bare der og støver!

martini gasolini
Formann
Posts: 2500
Joined: 12 Oct 2005 22:37
Location: Posh grunn
Contact:

#8 Post by martini gasolini » 29 May 2007 22:08

AAHH :D
Godt å se dere krangle igjen!
Heia vinneren!
Hvis noen finner en pre 65 Fiat 850 til meg,så er det visst
billigste måten å komme seg inn i historisk på.71 klassen er visst noe mer hardcore.
Snakket med Mr Edwin Solheim på historisk racing 19 Mai.
Han mente så.Kunne vært gøy å banka GeirGarage`s Curtis i svingene!
(Hvem bryr seg vel om rattlåsracing anyway?) :wink:

Martini Gasolini
Everybody needs a Yugo !

Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995


Forza Italia!!!

garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#9 Post by garage15 » 29 May 2007 22:29

martini gasolini wrote:AAHH :D
Godt å se dere krangle igjen!
Heia vinneren!
Hvis noen finner en pre 65 Fiat 850 til meg,så er det visst
billigste måten å komme seg inn i historisk på.71 klassen er visst noe mer hardcore.
Snakket med Mr Edwin Solheim på historisk racing 19 Mai.
Han mente så.Kunne vært gøy å banka GeirGarage`s Curtis i svingene!
(Hvem bryr seg vel om rattlåsracing anyway?) :wink:

Martini Gasolini
Rattlåsracing du. Jeg som har gitt curtisen wide omtanke på understell.. Historisk er jo curtisen miles in front of den lille tyttebærpilleren din.
Minien til lars, stiller jo ikke i historisk på 20 år. Tenk om han hadde hatt en slik grom mini med slidevinduer foran som på 60 tallet. Det hadde vært bil det larsegutt. Nybilfrik......................
England er full av parts, så jeg kjøper meg til vinnerlykke hvist det kniper. Du har jo kun muligheten til og kjøpe en abarthgrill til 10 billion slottilires..... Italia er best på mat.......ingen diskust...............polskifiat...
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#10 Post by Sir Haggis » 30 May 2007 05:28

martini gasolini wrote: ... gøy å banka GeirGarage`s Curtis i svingene!
(Hvem bryr seg vel om rattlåsracing anyway?) :wink:

Martini Gasolini
Det kan bli vanskelig, for som sagt, står den bare bom uten bremser og EU-godkjenning. Og når den en vakker dag "er klar", så er det vel atter noen som har rota med girkassekonfigurasjonen...

Jesus-bil!

User avatar
MGMarius
Syltapp
Posts: 21
Joined: 16 Apr 2007 22:40
Location: Haslum

#11 Post by MGMarius » 30 May 2007 14:07

Det blir gøy å se en "Dagenham Dustbin"til, på banen.Stå på! 8)
Makrellbokstak er vel ikke så nymotens.. :? ...Synes huske at det var et slikt på Topolino-Belvedere 52`n...og det er visst stort høl i taket på MGBGT69`n óg... :wink:
Men,"koja"med utenpåliggende dørhengsler og sliding windows ruler! 8)
...ææh koja ruler...og Girtrøbbel med "merke på bakskjermen"...óg. :lol:
..Rule Britannia! :D
Safety Fast!

User avatar
Spitfire
Reservognchauffeur
Posts: 218
Joined: 29 Nov 2006 19:36
Location: Gjøvik

#12 Post by Spitfire » 30 May 2007 16:15

martini gasolini wrote:Skjønner du har en hot spot når det kommer til Lancia Fulvia!
Det er en av mine definitive drømmebiler altså!
Vil de som har stemt nei,vennligst komme inn på mitt kontor for
umiddelbar refs :D

Martini (Lykkelig Lancia eier) Gasolini
Er jo "feil"hjulstrekker jo :D

martini gasolini
Formann
Posts: 2500
Joined: 12 Oct 2005 22:37
Location: Posh grunn
Contact:

#13 Post by martini gasolini » 30 May 2007 16:23

Jeg så den første Italian job i går(igjen)
Der blir man svært glad i Mini!
Med et hjerte som banker litt hardere når man hører ordet Italia,
så ville vel det innlysende valget være Innocenti Mini :D
Noen som har et lik stående?
Hadde rula å kommet opp på Italiensk dag med verdens første senka Mini.

Martini Gasolini
Everybody needs a Yugo !

Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995


Forza Italia!!!

martini gasolini
Formann
Posts: 2500
Joined: 12 Oct 2005 22:37
Location: Posh grunn
Contact:

#14 Post by martini gasolini » 05 Jun 2007 23:32

For det er nemlig ingen som senker mini.
Nemlig :D
(oh dear,i lowered my mini 0,73 ounzes of an square inch!Remarktly low isn`t it young chap?Almost like those Brabham`s on telly)

Image
Martini Gasolini
Everybody needs a Yugo !

Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995


Forza Italia!!!

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#15 Post by Sir Haggis » 05 Jun 2007 23:53

Urk! Stakkars menneske som gikk inn for den jobben der! Makan :?

Post Reply