1987 Fiat Panda Selges

Hvis du skal kjøpe, selge, bytte, gi bort eller lure bort . Legg det ut her

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Post Reply
Message
Author
User avatar
Dr.126
Asfaltjunkie
Posts: 564
Joined: 03 Jan 2008 15:16
Location: Casa De Colina
Contact:

1987 Fiat Panda Selges

#1 Post by Dr.126 » 19 May 2011 19:44

Poster denne på vegne av en av våre medlemmer i DDC:
Send evnt. henvendelser til hans mail eller ring ham direkte. :wink:

"Da jeg er bitt av 126 små basiller så vurderer jeg og selge min 1987 Fiat Panda 1000CL for og reise litt lire for neste enda mindre Fiat :D( eller var det fruen som mente at det holder med tre fiater om gangen mon tro) Pandaen er gått 43000km og er veldig hel og pen, bortsett fra passasjerside dør som har noe svenske crome i nedkant :( Foruten dette så er den bra, den har kun hatt 2 eiere før meg og hadde sin første service i 1997 da den hadde gått 10 000km!!! Service hefte følger. Jeg kjøpte bilen i Huddiksvall i Sverige i 2010 og har momset den inn til Norge, men ikke tollet den. Kjørte bilen ca 80mil i fjord og har i år deltatt på DDC sitt treff i Trøgstad, og den fungerer perfekt. Det eneste jeg har gjort med bilen er og skifte bakrute visker og polert den skikkelig :lol: Er selvfølgelig vokset med Swissvax scuderia som er en håndblendet voks for italiensk lakk( finnes sikkert psykiatriske diagnoser for sånt, men pytt pytt). Bilen er 100% orginal, med plast kapsler, skvettlapper med Panda logo og har selvfølgelig ikke radio( har heller aldri hatt dette). Er så godt som ny innvendig, foruten deksel rundt ratt stamme som er ødelagt siden Jönsson ligaen har prøvd seg på den en gang( nytt deksel følger med).

Jeg kunne tenke meg 7000 kroner for den( så kommer toll i tillegg før registrering, som er ca 8000kr mener jeg)

Er du intressert i en flott liten Fiat av nesten klassisk årgang så ring meg på tlf 47347440( Thomas)
Mail: t.gundersby@gmail.com

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Siste bilde er før polering:
Image
Dr.126
`75 Fiat 126
`75 Fiat 127
`96 Fiat Brava
`89 Mercedes 230E
`?? Cosmopolitan

Post Reply