Etter endel panisk skruing fikk jeg med god hjelp fra Haggis og bror 666 klar for løp.
Halv to natt til søndag var bilen klar.
Bror ble med som teamsjef og mekaniker,fikk låne henger av paps og bil av mams,godt å være 39 og så selvstendig;)
Vel fremme ble vi godt mottatt av kjente,kjære fjes.
Kyrre fikk klistra opp vogna med de nye klassemerkene,bilen gikk rett gjennom teknisk(måtte bare smøre Stian og Vegar med en vinskvett og litt porcini)
Fikk plass ved siden av team big Multipla.
Trening forløp seg noenlunde kaotisk,en snurring på første runde,innjustering av bakbrems osv osv.
Dessuten var dette første løp med nakkekrage,noe som gjør at speilene bør være riktig justert.
Beklager til alle for underlige sporvalg:)
Men etter noen runder kom det vann opp av ekspansjonstanken og opp på ruta.
Kjørte da inn og konkluderte med for mye vann.
Kval gikk noe bedre,forbedret tiden fra 2 min til 1.54,men fikk bare to-tre runder før det samme skjedde igjen.
I mellomtiden løsnet også sideruten og knakk midt på.
Det var litt tøft da,liker å tro bilen er for rask for sine egne ruter...
Inn i depot,kloke hoder ble spurt,det ser ut til at toppakningen har gått,stått seg ihjel.
Men var trill blid,bilen fungerer godt.
Girkasse og overføringer fungerte skikkelig bra,bremsene var gode etter at klossene var brent inn,så alle mods fungerte skikkelig.
Motoren gikk fint med forgassere og fordeler,ikke noe fuelcut eller andre slike overraskelser.
Bare 10 sekunder etter Jens:)
Og til deg Lucky,godt kjørt !
Martini Gasolini