| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Spit73 Forumnerd

Ble Medlem: 22 Sep 2007 Innlegg: 1226 Bosted: Norge
|
Skrevet: Tor Jun 26, 2008 17:50 UTC Tittel: Garasjen til Spit73 |
|
|
Bagasjerommet på biler er ofte et glemt og gjemt område. Bilens første eiere var tyske og jeg mistenker en av dem for å være homofil frisør. Hele bagasjerommet var trukket med langflosset vegg til vegg teppe i en farge bleiebarns foreldre kjenner godt. Klart at dette måtte ut så det ble et regnhelgprosjekt.
Skai, kontaktlim og finerplater var det som måtte til.
Legg spesielt merke til utsparing til reservehjulet. 155 SR 13 tar plass. _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spitfire Reservognchauffeur

Ble Medlem: 29 Nov 2006 Innlegg: 253 Bosted: Gjøvik
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Pungar Reservognchauffeur

Ble Medlem: 02 Mai 2008 Innlegg: 278 Bosted: Skavrak, Heistad
|
Skrevet: Fre Jun 27, 2008 00:12 UTC Tittel: |
|
|
Bruker du den sleggehammeren til? Er det universalverktøy til engelsk bil, eller følger den med i grunnutrustningen til din nye stilling?(på jobb altså)(stillingen altså) _________________ Full gass er ofte lite dramatisk..
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spit73 Forumnerd

|
Skrevet: Fre Jun 27, 2008 07:27 UTC Tittel: |
|
|
Pokker, glemte jeg å ta ut sleggehammeren. Joda, det er jobbverktøy. 1. sjefen har makan, bare litt større. Det er ikke alltid guttane lystrer og da må de slåes i hodet. _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Pungar Reservognchauffeur

Ble Medlem: 02 Mai 2008 Innlegg: 278 Bosted: Skavrak, Heistad
|
Skrevet: Ons Jul 02, 2008 01:03 UTC Tittel: |
|
|
Glemte jo helt å rose velgjort arbeid. ser veldig bra ut! _________________ Full gass er ofte lite dramatisk..
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod |
|
| Til Toppen |
|
 |
Cortinas Asfaltjunkie

Ble Medlem: 10 Apr 2008 Innlegg: 494 Bosted: Heistad
|
Skrevet: Tir Nov 18, 2008 15:36 UTC Tittel: |
|
|
Hva mener du med dette regnestykket?
Ekkelt med unevnelige ting i avararen.... Triumphen har ihvertfall et anstendig opprindelsesland, selv om den mangler tak..... _________________ 70' FORD C0RTINA |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spit73 Forumnerd

|
Skrevet: Tir Nov 18, 2008 16:08 UTC Tittel: |
|
|
Hva sier kona til at du tømmer ut og fotograferer vitaminpillene hun kjøpte til deg? _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spit73 Forumnerd

|
Skrevet: Tir Des 30, 2008 23:50 UTC Tittel: |
|
|
Ett av vinterens prosjekter er å holde batteriet vedlike. Hvor ofte bør det lades? _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
clubMan Asfaltjunkie
Ble Medlem: 28 Aug 2008 Innlegg: 575 Bosted: Skien
|
Skrevet: Ons Des 31, 2008 01:37 UTC Tittel: |
|
|
Ta det med inn under juletreet. Få varmen i det, og vedlikeholdsladetdetetpargangerpåvinteren. funket bra for meg de siste åra. _________________ -72 Austin sMini Clubman Estate (SOLGT)
-68 Corvette 427 cab. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spit73 Forumnerd

|
Skrevet: Ons Des 31, 2008 16:27 UTC Tittel: |
|
|
Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
 _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
SAABOMATIQUE Reservognchauffeur
Ble Medlem: 27 Okt 2008 Innlegg: 289 Bosted: PORSGRUNN
|
Skrevet: Tor Jan 01, 2009 15:39 UTC Tittel: |
|
|
Alle har vel OLJEAVKJØLT eksos og sjekker dette vær uke  _________________ SPYKER 99 OG eks......... 900 TURBO som er i orden igjen thi thi |
|
| Til Toppen |
|
 |
Cortinas Asfaltjunkie

|
Skrevet: Tor Jan 01, 2009 16:01 UTC Tittel: |
|
|
| Spit73 skrev: | Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
Jeg fikk sjokk når jeg peilet oljen her om dagen, tror du ikke at en skrue på flensen etter eksosmanifolden hadde løsnet! Skal si at disse britiske perlene må man følge nøye med på.
 |
tipper kona di er drittlei av lite effekt og er igang med et grenrørprosjekt  _________________ 70' FORD C0RTINA |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spit73 Forumnerd

|
Skrevet: Tor Jan 01, 2009 16:31 UTC Tittel: |
|
|
| Automatkødd skrev: | Alle har vel OLJEAVKJØLT eksos og sjekker dette vær uke  |
Du har vel ikke en SABB motor i bilen din? En slik som sier tøff-tøff-tøff og er fin bakgrunnslyd til rekespising på brygga. _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Spit73 Forumnerd

|
Skrevet: Tor Jan 01, 2009 16:37 UTC Tittel: |
|
|
| Taunus mk1 skrev: | | Spit73 skrev: | Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
 |
tipper kona di er drittlei av lite effekt og er igang med et grenrørprosjekt  |
Kona mi er meget godt fornøyd med effekten min og savner slett ikke noe grenrør. _________________ Noen dager er du ett insekt, andre dager en frontrute. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Cortinas Asfaltjunkie

|
Skrevet: Man Jan 05, 2009 12:43 UTC Tittel: |
|
|
| Spit73 skrev: | | Taunus mk1 skrev: | | Spit73 skrev: | Takk for tipset. Det ville ha vært trasig hvis vinterens store prosjekt hadde feilet.
 |
tipper kona di er drittlei av lite effekt og er igang med et grenrørprosjekt  |
Kona mi er meget godt fornøyd med effekten min og savner slett ikke noe grenrør. |
nå så jeg heller ikke for meg at hun skulle montere grenrør på deg da.... _________________ 70' FORD C0RTINA |
|
| Til Toppen |
|
 |
|