Lovord fra boblemann på Moss-Horten-ferga i helga

Ting som egentlig ikke er relevant, men som du gjerne vil få lagt av deg (vanlig drittkasting = her, men vis folkeskikk)

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Post Reply
Message
Author
User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

Lovord fra boblemann på Moss-Horten-ferga i helga

#1 Post by Sir Haggis » 02 Jul 2007 13:55

Denne mailen tikket inn akkurat - skal si han ble glad!
Emne: TAKK for hjelp og støtte når nøden er som størst!!!

Hei. Sender denne mailen til deg fordi du står oppført som kontakt på sportsbillosjens side på nettet.

Jeg og kona la turen til fredrikstad helga i uke 26 (lørdag 30/6-søndag 1/7) med Folkevogn internationals#15 som reisemål. Vi pakket med det mest nødvendige i bobla og dro med friskt mot. Vi dro bortover alene og tok kystlink fra langesund lørdag morgen. Allerede der observerte vi en god del andre klassiske doninger med den rette og ikke helt orginale stilen. Etter at vi forlot strømstad så vi ikke mere til disse bilene. Bobla gikk som smurt hele helga og alt var bare stas. Når treffet i fredrikstad var ferdig sånn i halv tre tiden på søndag satte vi nesa mot moss. Kjørte vel litt hardt med den gamle 1200 motoren med det resultatet at den ikke ville starte igjen etter en liten stopp på fergeleiet i moss. Tror nok den ble litt i varmeste laget. Bilen måtte skyves ombord på båten og det var der deres medlemer kom til unnsetning. De som jobbet på båten var ikke interesert i å hjelpe meg. Plutselig var det fult av losje folk som hjalp til å skyve bilen ombord på båten. På turen over ble jeg tilbudt hjelp hvis den ikke ville starte på vei ut av båten også. Det gjorde den heldigvis så turen hjem tok jeg i et litt lavere tempo og i fint følge med andre flotte gamle biler.
Så det jeg vil med denne mailen er å sende en stor takk til de entusiastiske gutta som hjalp meg hjem på søndagen.
Jeg vet jo ikke hva noen av de heter men de bilene jeg observerte var følgende: Hvit volvo 142, lys blå anglia varebil med fin logo på siden, en rødbrun fiat av noe nyere dato med ally cat felger (tror jeg) , flott eldre Scania (Svensson-bil) (tror den var grønn), en "sinna" liten rød sak (fiat?) med sekseika alu felger og bra senking og det var vel også en sort mini der tror jeg.

Stor takk til snille karer som snudde et surt øyeblikk om på sekunder!!!!!

Legger ved et bilde av bilen min (den grå). Den grønne tilhører et ferskt medlem av klubben deres (Jostein Nordli). Jeg er hans mekaniske "psykolog" og hjelper i vanskelige stunder. Vi er også kompanjonger i det totalt useriøse aktie companiet "Eikstads felgbredning A/C".

Med vennlig hilsen:
Johan Olsen Eikstad

Image
De som var med å dytte vet hvem de er - jeg kom jo litt etter grunnet et lite pitstop ... :)

User avatar
MrLepo
Asfaltjunkie
Posts: 751
Joined: 12 Oct 2005 15:26
Location: Skien

#2 Post by MrLepo » 02 Jul 2007 22:52

Hygglig kar detta. :D Vi kom litt etter i fiaten etter å ha blitt parkert av en pitstop trengene mini... :roll: Så det ble ikke noe dytting på oss, men bra med tilbakemeldinger etter at noen av losjebrødrene fikk vise muskler :mrgreen:
Nye Sukkertoppen Auto
Fortsatt ALT innen ALT!

Kadett City
Tempo Hercules
Tempo tråsykkel
Kadett D Automatic
Veteran-Henger-Prosjekt

SportsbåtLosjen

hermanzini
Syltapp
Posts: 56
Joined: 30 Apr 2006 15:47
Location: Røyken
Contact:

#3 Post by hermanzini » 02 Jul 2007 23:40

Kongestuk på de bobblene der! 8) 8)
Scuderia-Lazzaroni, Sportsbillosjen,og Carburetti Drivers Club

skaravelle
Asfaltjunkie
Posts: 904
Joined: 18 Oct 2005 08:04
Location: Skien

#4 Post by skaravelle » 05 Jul 2007 20:53

Disse gutta trenger jeg kontakt med! Send meg en mail-adresse, pronto!

garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#5 Post by garage15 » 07 Jul 2007 20:44

skaravelle wrote:Disse gutta trenger jeg kontakt med! Send meg en mail-adresse, pronto!
Bare kom på krusing du skartavelle boy... Kompisen hans var der sist, med en nøye droppet boble.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Alle med et losjemerket utenpå hjertet hadde trådd til her.......(Vel..... trang selv hjelp til å dytte på vei til sverige, men alle losjere hadde kun tid til og ta bilder!!)


En fin kjøretur vi hadde sammen fra horten også.

Hilsen en Stolt angliaeier som fikk pint sine 35 hester forbi deg i tofelten på eidanger.... Håper du kommer på neste losjecrusing. Vi trenger slike....



Ha en motortrubbelfri sommer med ditt smykke av en boble.....


:lol: :lol: :lol: Geir
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

martini gasolini
Formann
Posts: 2500
Joined: 12 Oct 2005 22:37
Location: Posh grunn
Contact:

#6 Post by martini gasolini » 10 Jul 2007 17:04

Hei boblegutt!

Skikkelig losjestuk der altså!
Vår venn med Anglia hadde og lite strul for å komme seg om bord,heldigvis hadde vi kamera!!!!!!!!!!
Flaks var deg og at det noe fyllesyke Sukkertopp medlemmet Nils hadde mere krutt i beina :D

Martini Gasolini
Image
Image
Everybody needs a Yugo !

Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995


Forza Italia!!!

Post Reply