Scuderia Incognito
Posted: 01 Mar 2015 17:59
Kanskje på tide med en garasje for Scuderia Incognito også, selv om vi egentlig trives best i skyggene.
Vi kjører Corsa Italiana med en ganske standard Alfa Romeo 145.
2014 sesongen ble brukt til forskning og innkjøring, og vi endte vel ca midt på treet i klasse 4.
På listen over forbedringer for 2015 har vi følgende:
- Slanking av bil, målet er ned 50 kg. Slanking av førere anses som for vanskelig til å gjennomføres i praksis.
- Breiere sporvidde og fetere felger/dekk.
- Bytte til elektrisk servo, vi har hatt problemer med lugging i originalservoen når ting begynner å bli varmt.
- Finjustering av topp for bedre flow.
- Gjennomgang av gearkasse, slik at denne faktisk holder seg i 3. gear og ikke hopper ut i svingene(noe som er ekstra moro når servoen lugger samtidig.
Vi kjører Corsa Italiana med en ganske standard Alfa Romeo 145.
2014 sesongen ble brukt til forskning og innkjøring, og vi endte vel ca midt på treet i klasse 4.
På listen over forbedringer for 2015 har vi følgende:
- Slanking av bil, målet er ned 50 kg. Slanking av førere anses som for vanskelig til å gjennomføres i praksis.
- Breiere sporvidde og fetere felger/dekk.
- Bytte til elektrisk servo, vi har hatt problemer med lugging i originalservoen når ting begynner å bli varmt.
- Finjustering av topp for bedre flow.
- Gjennomgang av gearkasse, slik at denne faktisk holder seg i 3. gear og ikke hopper ut i svingene(noe som er ekstra moro når servoen lugger samtidig.