Page 2 of 5
Posted: 26 Jan 2013 21:36
by StianØverland
Skjedd lite for tia. Men er nå endelig kvitt den forferdelige influensaen!
Begynt å gjøre den klar for fyller.
Har fortsatt andre sia igjen. Men men tar en sie a gangen for er trangt om plassen
Posted: 27 Jan 2013 01:07
by StianØverland
Posted: 28 Jan 2013 22:29
by StianØverland
Måtte jo få gjort litt i dag å.
Montert alt elektrisk i kupeen. Bortsett fra varmeapperat.
Å sveist på frontplata igjen, som forrige eier hadde kuttet av, av en eller annen grunn.
Åsså prøvemontert å begynt å tilpasse spoileren.
Posted: 28 Jan 2013 23:17
by martini gasolini
Det fosser her nå Stian,skal se du rekker det?!
Martini Gasolini
Posted: 28 Jan 2013 23:53
by StianØverland
Tia er det ikke noe problem med. Klarte selvfølgelig å rase motoren på bruksbilen så det var den spare-til-webere kontoen. Så er i gang å sparer igjen! Satse på å få lakka den i løpet av februar.
Posted: 04 Feb 2013 21:32
by StianØverland
Å da var plutselig motorrommet lakka gitt
Posted: 04 Feb 2013 22:57
by StianØverland
Fått retta av fronten der jeg sveisa på frontplata igjen.
Så skar jeg ut alle sprekkene og støpte igjen spoilern å til slutt fikk alt noen strøk med fyller
Posted: 04 Feb 2013 23:03
by Jørn
Morro å se bilen kom tilbake til Herre igjen!
Nå ser det jammen ut til å bli bil igjen.
Fikk du med 2,2 som sto i når jeg solgte den også.
Posted: 04 Feb 2013 23:57
by StianØverland
Erre deg som hadde den? Artig! Nei den hadde han tatt ut å kasta sa han. Det fulgte med en toyota 1600 twincam med doble solexer. Men det var egentlig ikke så interessant så den fikk han beholde. Har du noen bilder fra den var på veien eller ?
Posted: 06 Feb 2013 01:01
by StianØverland
Skjedd litt i dag og. Ferdig med å koble opp bremsesystemet.
Og gjort litt morrojobb. Bare for bildets skyld
Posted: 06 Feb 2013 10:56
by sirkus karlsen
Skal si du er ivrig altså. Tror jommen i meg du rekker det
Posted: 10 Feb 2013 11:40
by StianØverland
Må nødt å bli ferdig. Kom plutselig noen uforutsette utgifter så må kok legge planen om webere på hylla :-/
MEN man taver hva man haver er det noe som heter å heldigvis så fant jeg 4x40mm yamaha forgassere på hylla i boden
så nå trenger jeg bare å få laga en flens så er jeg i gang.
Så har plukka de i biter i dag. Gjort de reine og satt de sammen igjen. Kjerringa var selvfølgelig ikke aå blid når hu våkna å det lukta carb cleaner i hele stua
hoho
Posted: 11 Feb 2013 23:52
by StianØverland
Tenkte å ta meg en kveld fri fra bilen. Klarte ikke holde meg unna så blei til at jeg la opp til luft i garasjen så da kan jeg ha kompressoren og alt levenet den drar med seg i et annet rom
Her er fra verkstedet og inn i garasjen.
Og i garasjen. Et uttak i hver ende
Er også i gang med å sette inn dør mellom garasjen og verkstedet. Sånn det er nå fungerer bare ikke. Hvis jeg er i garasjen og trenger en 10mm pipe som står på verkstedbenken. Må jeg åpne porten, gå rundt halve huset. Inn, gjennom gangen, så gjennom vaskerommet og så inn på verkstedet som egentlig ligger veggivegg med der jeg i utgangspunktet var...... åsså må jeg gå tilbake.
Posted: 12 Feb 2013 16:51
by sirkus karlsen
Jeg stemmer for å lage en tunnel
Posted: 06 Mar 2013 00:04
by StianØverland
Har vert ute hos gasolin, å gikk på en smell med doble 45 dcoe
Kjøpt inn ny fordeler, rotor, plugger, kabler og coil. Så begynner å dra seg mot oppstart. Skal få lagt opp røra til bensin til helga.
Vet nesten hva svaret er men spør likevel, jeg trenger ikke noe retur på bensina når jeg bruker trykkregulator ?
Må takke garage15 for innsuget jeg fikk kjøpe og for sniktitten i garasjen