losje standar??

Ting som egentlig ikke er relevant, men som du gjerne vil få lagt av deg (vanlig drittkasting = her, men vis folkeskikk)

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Message
Author
Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#16 Post by Spit73 » 30 Sep 2011 00:51

clubMan wrote:Men det er ikke til å komme ifra att det er mye mer både givende og artig å tilbringe på timevis bak rattet på en 850 sport coupe :D
Javel?? Timevis????? I en 850??????[/quote]

Å tilbringe lang tid bak rattet i en relativt liten bil går greit. Problemet starter først når man skal ut av bilen igjen og må sette sammen skjellettet før man kan tenke på å gå ut.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
sirkus karlsen
Forumnerd
Posts: 1824
Joined: 20 Sep 2007 22:43
Location: siljan

#17 Post by sirkus karlsen » 30 Sep 2011 14:41

et annet problem med timer bak rattet i en 850 er å få tørket øreflippene etter all glisingen :lol:
sitte å se på forskjermene... åhhh for et syn. trenger ikke kjøre en gang, bare sitte der å se :roll:
600
124 sport
127 solgt, savner
FIAT SELVFØLGELIG

SIRKUS KARLSEN!!!!!
ditt favorittsirkus....

Bartis
Syltapp
Posts: 75
Joined: 17 Apr 2010 17:11
Location: Åndalsnes

#18 Post by Bartis » 30 Sep 2011 18:14

Spit73 wrote:
clubMan wrote:Men det er ikke til å komme ifra att det er mye mer både givende og artig å tilbringe på timevis bak rattet på en 850 sport coupe :D
Javel?? Timevis????? I en 850??????
Å tilbringe lang tid bak rattet i en relativt liten bil går greit. Problemet starter først når man skal ut av bilen igjen og må sette sammen skjellettet før man kan tenke på å gå ut.[/quote]

Når man også er over 1,85m og sete butter i baksetet,men fremdeles er det artig å befinne seg der.
Det er litt synd for den som sitter i baksetet bak meg da,men det er ingen problem for meg som sjåfør

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#19 Post by Spit73 » 30 Sep 2011 21:57

Bartis wrote:
Spit73 wrote:
clubMan wrote:Men det er ikke til å komme ifra att det er mye mer både givende og artig å tilbringe på timevis bak rattet på en 850 sport coupe :D
Javel?? Timevis????? I en 850??????
Å tilbringe lang tid bak rattet i en relativt liten bil går greit. Problemet starter først når man skal ut av bilen igjen og må sette sammen skjellettet før man kan tenke på å gå ut.
Når man også er over 1,85m og sete butter i baksetet,men fremdeles er det artig å befinne seg der.
Det er litt synd for den som sitter i baksetet bak meg da,men det er ingen problem for meg som sjåfør[/quote]

Baksete? Hva er det? Åja, slikt som familiebiler har. :)
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

Post Reply