Den lille garasjen ved Saigon Palace
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Da har man hatt litt tid for kos i helga.
Takk til sirkusdirektøren som har gjort litt dreie jobb for å få disse på..
Center koppene passer ikke foran. må dreie litt på de..
Fyller greit ut bak..
Bedre plass foran. Spørs om ikke det blir noen spacere for å få de litt ut, men må kjøre litt først..
Takk til sirkusdirektøren som har gjort litt dreie jobb for å få disse på..
Center koppene passer ikke foran. må dreie litt på de..
Fyller greit ut bak..
Bedre plass foran. Spørs om ikke det blir noen spacere for å få de litt ut, men må kjøre litt først..
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
- Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
- sirkus karlsen
- Forumnerd
- Posts: 1824
- Joined: 20 Sep 2007 22:43
- Location: siljan
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
-
- Lusker
- Posts: 194
- Joined: 17 Oct 2011 09:01
Hei Stian!
Denne ble tøff!!!
Godt å høre at du har tenkt å porte litt selv. Synes det er altfor få som begir seg ut på graving på egenhånd!!!!
Boken til Guy er bra, men vær bare klar over at en god del av det som står der har han selv gått bort fra..... Ikke at han noensinne skulle komme til å innrømme akkurat det.
Hva slags kammer skal du bruke?
Karlsen har bronsje ventilstyringer til toppen....dvs at det bare er å slå ut de gamle;-)
Lykke til
Remi
Denne ble tøff!!!
Godt å høre at du har tenkt å porte litt selv. Synes det er altfor få som begir seg ut på graving på egenhånd!!!!
Boken til Guy er bra, men vær bare klar over at en god del av det som står der har han selv gått bort fra..... Ikke at han noensinne skulle komme til å innrømme akkurat det.
Hva slags kammer skal du bruke?
Karlsen har bronsje ventilstyringer til toppen....dvs at det bare er å slå ut de gamle;-)
Lykke til
Remi
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Takk for det.Abarthnorway wrote:Hei Stian!
Denne ble tøff!!!
Godt å høre at du har tenkt å porte litt selv. Synes det er altfor få som begir seg ut på graving på egenhånd!!!!
Boken til Guy er bra, men vær bare klar over at en god del av det som står der har han selv gått bort fra..... Ikke at han noensinne skulle komme til å innrømme akkurat det.
Hva slags kammer skal du bruke?
Karlsen har bronsje ventilstyringer til toppen....dvs at det bare er å slå ut de gamle;-)
Lykke til
Remi
Boken til Guy er grei å lese for å få litt forståelse for en som i utgangspunktet bare er flink til å bytte dekk..
Har handlet noen KM kammer av Karlsen. B28 288° Duration / 10.9mm løft.
Er ikke ute etter mest mulig hk, vil bare ha gjort det selv...
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Nice, sir...
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Får legge ut litt om hva jeg syssler med om dagen..
Har begynt å porte innsuget. Åpner fra 32 mm til 34 mm og matcher mot toppen så godt jeg kan. Planen er å sette ny topp på motoren som står i bilen nå i løpet av sesongen..
Har begynt å porte innsuget. Åpner fra 32 mm til 34 mm og matcher mot toppen så godt jeg kan. Planen er å sette ny topp på motoren som står i bilen nå i løpet av sesongen..
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Re: Den lille garasjen på Herre
Bremsebytte på gang.
Ferdig med 1. Bytter bremsevæske i samme slengen.
Spacerene jeg har fått laget for å sentrere felgene bak med slingrebolter. Disse passet selvfølgelig ikke med de nye skivene..
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
-
- Reservognchauffeur
- Posts: 251
- Joined: 15 Jan 2010 16:41
- Location: Porsgrunn
Re: Den lille garasjen på Herre
Fantastisk flott bil!
Gromt felgvalg! Er de skrudde?
Gromt felgvalg! Er de skrudde?
Vauxhall er tingen!
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Re: Den lille garasjen på Herre
De er skrudde ja. Handlet de i Tyskland.
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
-
- Reservognchauffeur
- Posts: 251
- Joined: 15 Jan 2010 16:41
- Location: Porsgrunn
Re: Den lille garasjen på Herre
Fikk du skattepengene tidlig i år ? Hehe.
Er ikke mye ute denne vel? Kan ikke huske å ha sett den, mener jeg
Er ikke mye ute denne vel? Kan ikke huske å ha sett den, mener jeg
Vauxhall er tingen!
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Re: Den lille garasjen på Herre
Skattepengene og "litt" til i fjor. Ble ikke så mye kjøring i fjor. Satser på det blir mer i år.
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast