Scuderia Pronto Pronto's Corsa Italiana racere og garasje
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
-
- Formann
- Posts: 2500
- Joined: 12 Oct 2005 22:37
- Location: Posh grunn
- Contact:
Tøøft!
Gleder oss til å krangle med denne
Martini Gasolini
Gleder oss til å krangle med denne
Martini Gasolini
Everybody needs a Yugo !
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
For et par dager siden hadde jeg C-barthen ute for første gang på en liten prøvetur i gata. Alt av hjulvinkler var justert bare på øyemål (i halvfylla tydeligvis.. ). Klarte å sette meg fast 3 ganger på vei ut av garasjen til gata, og 1 på vei inn igjen Bilen var nok litt i laveste laget da den la buken nedpå alt fra gresstuster til kanten inn i garasjen. Vell ute på gata var bilen helt forferdelig å kjøre Fant fort ut at det bare var å liste seg tilbake til garasjen.
Justerte litt her og der, som å heve bilen 5 cm, toe inn foran fra 58 mm til 3, camber fra -6 til -3 og diagonalvekt på 50% av totalt 656 med fører og halv tank.
Så ut og prøvekjøre litt i går, og jaggu. Nå virker alt så mye bedre Jeg syns bilen virker rask også, faktisk så rask at ei gammel kjerring oppe i gata reagerte
Justerte litt her og der, som å heve bilen 5 cm, toe inn foran fra 58 mm til 3, camber fra -6 til -3 og diagonalvekt på 50% av totalt 656 med fører og halv tank.
Så ut og prøvekjøre litt i går, og jaggu. Nå virker alt så mye bedre Jeg syns bilen virker rask også, faktisk så rask at ei gammel kjerring oppe i gata reagerte
- sirkus karlsen
- Forumnerd
- Posts: 1824
- Joined: 20 Sep 2007 22:43
- Location: siljan
Siden jeg har sluttkjørt for denne sesongen, så bruker jeg finværet til å jobbe på garverkstedet. Kledning på 2 sider er ferdig, og jeg har begynnt å lekte taket.
Jeg har liggende Zanda rustikk takstein til omtrent halve taket, og så fikk jeg omtrent like mye, som selvsagt ikke er rustikk men vanlig rød. Så det blir nok forskjellig farge på taket på de forskjellige sidene. Men siden garverkstedet står der det gjør så kommer ingen til å kunne se det
Grunnen til at det ikke blir noe mere kjøring på meg er at jeg fikk havari på et rådelager sist under treninga. Dette er i og for seg ikke verdens største jobb å fikse, men jeg har rett og slett ikke tid før sesongen er over Men da får jeg lengre tid til å preppe for neste sesong
Jeg har liggende Zanda rustikk takstein til omtrent halve taket, og så fikk jeg omtrent like mye, som selvsagt ikke er rustikk men vanlig rød. Så det blir nok forskjellig farge på taket på de forskjellige sidene. Men siden garverkstedet står der det gjør så kommer ingen til å kunne se det
Grunnen til at det ikke blir noe mere kjøring på meg er at jeg fikk havari på et rådelager sist under treninga. Dette er i og for seg ikke verdens største jobb å fikse, men jeg har rett og slett ikke tid før sesongen er over Men da får jeg lengre tid til å preppe for neste sesong
Kansje litt mye med 5 liter til den lille grønne traktoren.. og hva med dekoren da?? blir det grå traktor med grønne striper?vegar wrote:Har også bestillt 5 liter til med lakk, så da kan traktoren til poden få riktig farge også
Her er hele garsjen borte. bare noen stål pinner igjen. Håper på gravebesøk i nær fremtid.. Vil ha ny garasje før neste sommer..... HÅPE HÅPE HÅPE