LPG-konvertering... eller E85 kanskje?

Ting som egentlig ikke er relevant, men som du gjerne vil få lagt av deg (vanlig drittkasting = her, men vis folkeskikk)

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Message
Author
User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#16 Post by Sir Haggis » 11 Jul 2010 22:33

Image

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#17 Post by Pungar » 07 Aug 2010 19:11

Denne "grønne" tråden døde litt, men jeg gir meg ikke så lett. Jeg VIL være miljøvennlig :D

Har noen av dere erfarene motorfolk prøvd E85 på en forgasserbil? Jeg har en gasser med litt for store dyser. Så jeg tenkte at E85 er tingen, fordi det går med ca 25-30% brensle. Bytter altså drivstoff, istedenfor dyser. (skal vist også gi opp mot 10% effektøkning, som = ca 3,9hk)

Jeg er på jorde igjen, eller :?:
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

uno45
Reservognchauffeur
Posts: 314
Joined: 14 Jun 2010 18:59
Location: Porsgrunn

#18 Post by uno45 » 08 Aug 2010 02:37

hvis du har problemer med eugodkjenning pga for høye målinger av avgasser, funker dethvertfall =)
Syltapp.

Post Reply