Bugbuddies
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
-
- Formann
- Posts: 2500
- Joined: 12 Oct 2005 22:37
- Location: Posh grunn
- Contact:
Hm,det var en skikkelig nøtt!
Antakelig deler fra stempel råder og ventilseter.
Grunnen?
Folkevogn Wasserboxer?
Martini Lurolini
Antakelig deler fra stempel råder og ventilseter.
Grunnen?
Folkevogn Wasserboxer?
Martini Lurolini
Everybody needs a Yugo !
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
-
- Asfaltjunkie
- Posts: 904
- Joined: 18 Oct 2005 08:04
- Location: Skien
Vinner av konkurransen er kåret, han/hun har valgt å være anonym.
Mer positivt nytt: Seljords-raceren nærmer seg "ferdigstilt", har ihvertfall fått på plass skjermer, motor, eksos og seter. Mangler bare lys rundt om så er den klar for cruising.
Et vant Folkevogn-øye vil kunne oppdage at valget har falt på stående lykter foran, dette kun for at bilen ikke skal ha tilhørighet i noen slags bås. Sammen med split-vindu bak, one-piece vinduer og ATS Cup felger, kommer nok fortvilelsen og forvirrelsen til å spre seg i luftkjølt-miljøet.
Bilen er justert til visningsshøyde, skal selvfølgelig ha losjehøyde på den når skilta kommer på.
Rekker nok ikke førskommende cruising, men forhåpentligvis neste.
Mer positivt nytt: Seljords-raceren nærmer seg "ferdigstilt", har ihvertfall fått på plass skjermer, motor, eksos og seter. Mangler bare lys rundt om så er den klar for cruising.
Et vant Folkevogn-øye vil kunne oppdage at valget har falt på stående lykter foran, dette kun for at bilen ikke skal ha tilhørighet i noen slags bås. Sammen med split-vindu bak, one-piece vinduer og ATS Cup felger, kommer nok fortvilelsen og forvirrelsen til å spre seg i luftkjølt-miljøet.
Bilen er justert til visningsshøyde, skal selvfølgelig ha losjehøyde på den når skilta kommer på.
Rekker nok ikke førskommende cruising, men forhåpentligvis neste.
Last edited by skaravelle on 15 Mar 2010 08:51, edited 1 time in total.
-
- Asfaltjunkie
- Posts: 904
- Joined: 18 Oct 2005 08:04
- Location: Skien
Bilen er jo en -69 og skulle dermed hatt stående lykter, men den har vært mye ombygd, sist med liggende lykter foran og de helt små baklyktene.Buskebil wrote:Amerikanske 67 mod skjer mer jo, de vokser ikke på trær
Nå tvang vi på den stående lykter igjen, men hva gjør skjermene til US-modell? Så trent er ikke jeg altså...
-
- Asfaltjunkie
- Posts: 904
- Joined: 18 Oct 2005 08:04
- Location: Skien
-
- Asfaltjunkie
- Posts: 904
- Joined: 18 Oct 2005 08:04
- Location: Skien
Øy, triste brødbokser?!?! Dette er fremtiden, bare vent og se
Tror buskemannen er inne på noe, skjermer med stående lykter har vel som regel hull til fangerene (nye brede typen) i skjermene, og dermed ikke horngrill siden den omtrent ikke blir synlig uansett. Spiller uansett ingen rolle.
Utseende er under kontinuerlig utviklig/vurdering, men primer er så langt ikke vurdert. Krysser fingrene for at vi er klar til neste cruising, det er jo en mnd til, hvordan den ser ut da er det ingen som vet.
Bilen har jo et snev av pre-64 i seg, så det er ikke rart den appellerer til deg
Håper å ha den ekte -64'en klar om ikke altfor lenge også, den burde også bringe smilet frem hos Folkevogn-glade losje-gutter.
Tror buskemannen er inne på noe, skjermer med stående lykter har vel som regel hull til fangerene (nye brede typen) i skjermene, og dermed ikke horngrill siden den omtrent ikke blir synlig uansett. Spiller uansett ingen rolle.
Utseende er under kontinuerlig utviklig/vurdering, men primer er så langt ikke vurdert. Krysser fingrene for at vi er klar til neste cruising, det er jo en mnd til, hvordan den ser ut da er det ingen som vet.
Bilen har jo et snev av pre-64 i seg, så det er ikke rart den appellerer til deg
Håper å ha den ekte -64'en klar om ikke altfor lenge også, den burde også bringe smilet frem hos Folkevogn-glade losje-gutter.
Rare skjermer
Rive seg i håret? Skjermene passer joskaravelle wrote:Nok en grunn til å rive seg i håret altså.Buskebil wrote:Horn griller og smalt fangerfeste. one year only og kun i usa.
Henning?
Forrige gang jeg godkjente puma var den ikke sveiset. Biltilsynmannen konsentrerte seg mest om fjæringsvei, og kikket egentlig ikke på forstillinga. Punktet om at bilen skal senkes like mye foran og bak skapte litt hodebry for han, særlig siden han prøvde å måle dette med vaterBreifelgen wrote:Sveiser dere fast puma'n før godkjenning eller prøver dere uten?
Har lurt litt på dette selv. Står nemlig i papirene til møller at disse skal sveises fast for å få den godkjent, samt at den må være "jevnt" senket foran og bak. Tenker nok ikke jeg skal vise meg på tilsynet når neste vinters utbedringer er i boks. Droppa spindler er på vei i posten og ny forstilling skal bygges. Og den blir det ikke standard bredde på for å si det sånn. Motoet er hvor mye er det teoretisk mulig å korte inn sakene uten å kappe i karoseriet:D
-
- Asfaltjunkie
- Posts: 904
- Joined: 18 Oct 2005 08:04
- Location: Skien
Liten oppdatering: Det går ikke fort, men smått framover. Cruising i morra utgår p.g.a. mitt nye vikariat som trommis i rockeband, uansett er det ingen av boblene som er klare enda.
Polizei-bilen har fått en liten, men veldig kledelig upgrade:
-64 modellen er skrudd nesten helt sammen, finishen er det ingenting å si på:
Den gul/svart/grønne fake-splitten er forsømt til fordel for stickers-produksjon:
Polizei-bilen har fått en liten, men veldig kledelig upgrade:
-64 modellen er skrudd nesten helt sammen, finishen er det ingenting å si på:
Den gul/svart/grønne fake-splitten er forsømt til fordel for stickers-produksjon: