Losjetreff November.

Her diskuterer vi Losjetreff og cruisinger

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

BØR FORMANNEN KJØPE EN AUSTIN ALEGRO SNART,...

JA
4
40%
NEI, HAN HAR IKKE SANS FOR KVALITET...
6
60%
 
Total votes: 10

Message
Author
DELETED

#16 Post by DELETED » 19 Nov 2009 11:10

DELETED

User avatar
Røde Baron
Lusker
Posts: 169
Joined: 25 Oct 2005 11:42
Location: molde

#17 Post by Røde Baron » 19 Nov 2009 18:38

så da er det greit med finurligheter som: formann (med firpelstemme),Vauxhall,Folkevogn og mini?
kodex: blodtrimma motor-bakhjulstrekk-senk-breifelg-GTratt og fartstriper

DELETED

#18 Post by DELETED » 19 Nov 2009 21:35

DELETED

User avatar
MrLepo
Asfaltjunkie
Posts: 751
Joined: 12 Oct 2005 15:26
Location: Skien

#19 Post by MrLepo » 19 Nov 2009 23:54

Breifelgen wrote:
Røde Baron wrote:så da er det greit med finurligheter som: formann (med firpelstemme) (med firpelstemme) (med firpelstemme),Vauxhall,WV og Mini (verdens beste bil) (verdens beste bil)?

Nei. Egentlig ikke.............. Det er noe forb¤#"&% tull. Men det skal vel være useriøst.....
Stor forskjell på useriøst og litt morro! Ingen tar vel litt skade av litt morro vel? Da er man i feil Losje skulle jeg tro... :roll:
Nye Sukkertoppen Auto
Fortsatt ALT innen ALT!

Kadett City
Tempo Hercules
Tempo tråsykkel
Kadett D Automatic
Veteran-Henger-Prosjekt

SportsbåtLosjen

DELETED

#20 Post by DELETED » 20 Nov 2009 20:13

DELETED

User avatar
MrLepo
Asfaltjunkie
Posts: 751
Joined: 12 Oct 2005 15:26
Location: Skien

#21 Post by MrLepo » 20 Nov 2009 20:32

Breifelgen wrote:
MrLepo wrote:
Breifelgen wrote:
Nei. Egentlig ikke.............. Det er noe forb¤#"&% tull. Men det skal vel være useriøst.....
Stor forskjell på useriøst og litt morro! Ingen tar vel litt skade av litt morro vel? Da er man i feil Losje skulle jeg tro... :roll:
Artig at du nevner det. Har selv lurt på om ikke jeg heller burde bli GVK medlem.
Da vil du garantert angre! Det er noen av oss som har vært der :lol:
Nye Sukkertoppen Auto
Fortsatt ALT innen ALT!

Kadett City
Tempo Hercules
Tempo tråsykkel
Kadett D Automatic
Veteran-Henger-Prosjekt

SportsbåtLosjen

Å2
Syltapp
Posts: 66
Joined: 25 Nov 2005 11:56
Location: Porsgrunn

#22 Post by Å2 » 21 Nov 2009 09:44

Breifelgen wrote:
MrLepo wrote:
Breifelgen wrote:
Nei. Egentlig ikke.............. Det er noe forb¤#"&% tull. Men det skal vel være useriøst.....
Stor forskjell på useriøst og litt morro! Ingen tar vel litt skade av litt morro vel? Da er man i feil Losje skulle jeg tro... :roll:
Artig at du nevner det. Har selv lurt på om ikke jeg heller burde bli GVK medlem.
"Hmmmm. Får prøve meg på litt skriverier her. Uansett blir dette sikkert mitt siste innleg her på forumet siden det skal være så forbanna vrient å skrive det man faktisk mener.Dette er ikke lett.
Jeg ..."


Dette skrev du 5 November ,men du gir deg ikke så lett.Hvis dette ikke er noe for deg så dropp det vel!!!
[/b]

skaravelle
Asfaltjunkie
Posts: 904
Joined: 18 Oct 2005 08:04
Location: Skien

#23 Post by skaravelle » 21 Nov 2009 16:08

MrLepo wrote: Stor forskjell på useriøst og litt morro! Ingen tar vel litt skade av litt morro vel? Da er man i feil Losje skulle jeg tro... :roll:
Useriøst er vel morro? Mer morro enn seriøst ville jeg tro? Seriøst; å ratte rundt i 30-40 år gamle biler er vel morro? Og de fleste er jo seriøst opptatt av gamle biler. Men ikke så opptatt av å være seriøse kanskje?

Den fikk jeg oppsummert greit føler jeg.... :shock:
Image

bugbuddies.no

DELETED

#24 Post by DELETED » 22 Nov 2009 11:38

DELETED

E.T.
Syltapp
Posts: 19
Joined: 27 Jan 2009 17:15
Location: skien

#25 Post by E.T. » 22 Nov 2009 19:02

mange av oss bruker vel sportsbillosjen for å slippe unna alt det triste å grå som ellers ferdes i hverdagen.
ikke ta alt så tarvelig alvorlig til tider. skrives det noe som blir feil, så kan en jo legge inn nytt innlegg og rette opp sine trykkleifer.
selv om wv er verdens b este bil i motsetning til hva andre måtte mene. hehe
en latter forlenger livet sies det, synd det ikke fyller opp bensintankene våre og, da kunne vi kjørt mye lengre :)
V W ruler, bare så det er sagt
ja til nylagt asfalt og veier uten fartsdumper

Eier av:
68 V W type 1 (boble)
77 V W Bay pick up (under arbeid, snart ferdig)
65 V W type 1 (boble) dyrt lantidsprosjekt hehe

User avatar
Røde Baron
Lusker
Posts: 169
Joined: 25 Oct 2005 11:42
Location: molde

#26 Post by Røde Baron » 22 Nov 2009 19:44

E.T. wrote:mange av oss bruker vel sportsbillosjen for å slippe unna alt det triste å grå som ellers ferdes i hverdagen.
ikke ta alt så tarvelig alvorlig til tider. skrives det noe som blir feil, så kan en jo legge inn nytt innlegg og rette opp sine trykkleifer.
selv om wv er verdens b este bil i motsetning til hva andre måtte mene. hehe
en latter forlenger livet sies det, synd det ikke fyller opp bensintankene våre og, da kunne vi kjørt mye lengre :)
det heter ikke Folkevogn det heter V W :shock:
kodex: blodtrimma motor-bakhjulstrekk-senk-breifelg-GTratt og fartstriper

Å2
Syltapp
Posts: 66
Joined: 25 Nov 2005 11:56
Location: Porsgrunn

#27 Post by Å2 » 22 Nov 2009 21:46

Breifelgen wrote:
Å2 wrote:
Breifelgen wrote: Artig at du nevner det. Har selv lurt på om ikke jeg heller burde bli GVK medlem.
"Hmmmm. Får prøve meg på litt skriverier her. Uansett blir dette sikkert mitt siste innleg her på forumet siden det skal være så forbanna vrient å skrive det man faktisk mener.Dette er ikke lett.
Jeg ..."


Dette skrev du 5 November ,men du gir deg ikke så lett.Hvis dette ikke er noe for deg så dropp det vel!!!
[/b]
Jepp! Det skrev jeg 5 november etter å forsøkt ca 100 ganger å skrive et (eller var det to?) bilmerke riktig :D Har aldri du opplevd å bli revet litt ekstra med i "kampens hete"?? Eller er du av den alltid positive delvis gladkristne typen som aldri har møtt veggen eller blitt litt småforbanna før? :lol: Jeg ser tilbake på slike utalelser fra meg selv med en viss skam, men velger heller å prøve en variant som kalles "tilgivelse" for å så starte på nytt med blanke ark fremfor å bytte livsstil vær gang feks en skjerm blir skrukkette.
Jeg skammer meg ikke over noe jeg har sagt eller gjort, jeg står for det.Det jeg mente er at hvis du ikke får nok oppmerksomhet her på forumet så prøv et annet sted:Kanskje du finner noen glakristne i GVK.
Slutt og surmul.Iallefall ikke la det gå utover losjeforumet(Ford verdens beste bil)

DELETED

#28 Post by DELETED » 23 Nov 2009 11:56

DELETED

User avatar
Arturo Benedetto
Surmaget åndssnobb
Posts: 130
Joined: 21 Mar 2009 09:48
Location: London

#29 Post by Arturo Benedetto » 23 Nov 2009 12:30

Dette er så veldig urettferdig.
Søren også.
The bigger the screen the poorer the diet

DELETED

#30 Post by DELETED » 23 Nov 2009 14:32

DELETED

Locked