Posted: 20 Sep 2012 21:09
Gopp: jeg tror gearkasse fra 899 cinq (Hvertfall!) er mer tettsteget... Je liker med når jeg girer fra 4-5 og fortsatt ha mulighet til å kjenne litt power...
Takker for tips uno45, men det hjelper ikke så mye. Her er en side som viser utvekslingene: http://www.fiatforum.com/cinquecento-se ... ios-2.htmluno45 wrote:Gopp: jeg tror gearkasse fra 899 cinq (Hvertfall!) er mer tettsteget... Je liker med når jeg girer fra 4-5 og fortsatt ha mulighet til å kjenne litt power...
5'te er fortsatt ubrukt hos oss (kun til bomgiring ), Jens har fjernet hele skjiten og jeg tror jommen at det er flere som lurer på det. Så det er ikke mye å bekymre seg over..gopp wrote: Nå er det vel kun to steder på Rudskogen 5. gir komme til bruk uansett, så vi lar det nok være som det er for nå. Noe må man jo forbedre til sesongen etter
Tror 899 har en annen gearkasse.uno45 wrote:Gopp: jeg tror gearkasse fra 899 cinq (Hvertfall!) er mer tettsteget... Je liker med når jeg girer fra 4-5 og fortsatt ha mulighet til å kjenne litt power...
Sjekk Nitrane under linksgopp wrote:Fin side, men dette er vel ikke vår bil? Vår bil er dokumentert her: http://www.bigfiat.co.uk/
Ingen fare Vegar. Laveste punkt vil bli vangene i gulvet under forsetet, og det blir vesentlig mer enn 50 mm. Cinq er i likhet med Panda høye biler, så 100 mm. senk totalt er omtrent passe.vegar wrote:Ser bra ut:) men husk minimumshøyde på bilen