Hauk Racing
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
Klargjøring ny sesong
Hei Onkel Jens ...og alle andre losjere....
No er det klargjøring til neste sesong.
Dørkplata er noko slitt på den nye karten.
men siden eg har litt å gå på når det gjelder vekt,
har vi berre dobla den.
Og eg har jo ikkje blitt så mykje større i vinter,
så derfor har vi måtta sette inn nytt sete.
dette har fått solid oppbygging, både opp og fram.
Det går litt om litt framover....
No er det klargjøring til neste sesong.
Dørkplata er noko slitt på den nye karten.
men siden eg har litt å gå på når det gjelder vekt,
har vi berre dobla den.
Og eg har jo ikkje blitt så mykje større i vinter,
så derfor har vi måtta sette inn nytt sete.
dette har fått solid oppbygging, både opp og fram.
Det går litt om litt framover....
KISS, seier onkel.
http://www.hagen-racing.no
http://www.hagen-racing.no
tilbakeblikk
litt tilbakeblikk og ymse mens vi venter på nye bileter
Her er Onkel og eg på tur
Her er Onkel og eg på tur
KISS, seier onkel.
http://www.hagen-racing.no
http://www.hagen-racing.no
Oppvarmings løp.... Eiker.
Her gjør vi det enkelt og legger til ein link til heimesida til Mister Crosskart Norge.
http://www.crosskart.no/newsdet784.htm
Det var veldig spennande, fekk ikkje heilt til det med giringa...
- men det gjekk bra.
og i tillegg til tredjeplass pokalen (av tre deltakare),
- fikk vi Løpsleders pokal for pågangsmot ......
og at vi prøvde heile tida sjølv om det berre blei tredjeplasser.
http://www.crosskart.no/newsdet784.htm
Det var veldig spennande, fekk ikkje heilt til det med giringa...
- men det gjekk bra.
og i tillegg til tredjeplass pokalen (av tre deltakare),
- fikk vi Løpsleders pokal for pågangsmot ......
og at vi prøvde heile tida sjølv om det berre blei tredjeplasser.
KISS, seier onkel.
http://www.hagen-racing.no
http://www.hagen-racing.no
HANS montering på crosshjelm
Viser også til denne diskusjonen på forumet:
http://crosskartforumet.no/viewtopic.php?f=21&t=498
Reglane seier:
22.6 Støttekrave / HANS
Støttekrave eller HANS skal brukes både på trening og løp.
Evt. HANS påmontert crosshjelm, skal være fagmessig utført.
22.7 Hjelm
Hjelm type cross med hakebeskyttelse er påbudt.
Hjelmen skal ikke overskride følgende totalvekt:
Fører inntil 80kg 1350gram
Fører over 80kg 1500gram
Har mailet og fått svar frå Gundersen Motorsport. Raske og trivelige folk det der. Takk
Dei er kurset frå Schroth og Sparco.
Dei kan, og vil gjerne montere HANS.
MEN DEI KAN IKKJE GODKJENNE SLIK MONTERING DER DET ER BORRA HULL
Så derfor viser eg til Boka, og reglane over, og monterer sjølv.
Med Fagmessig forstår eg bla.:
Dette er ingen endelig bruksanvisning, tar forbehld om feil og mangler.
Har brukt denne linken litt:
http://www.circletrack.com/safety/ctrp_ ... index.html
Videre:
Ikke monter ankere i luftehull.
Ikke monter ankere på profiler i hjelmen.
Ikke monter ankere på plasthjelmer, bruk glassfiberhjelm.
Bruk maskeringstape, gjerne dobbelt lag, for å beskytte hjelmen mot arbeids uhell.
Bruk anvisninger til å sette av nøyaktige merker på tapen der hullene skal være.
Finn midten bak, og mål ca 6" fram og 1.5" opp (det ar det eg fant i HANS sin anvisning).
Borr hullene med skarpt borr, sakte fart, lite trykk unngå rifter og sprekker.
Grad av kanten bittelitt, og gjør helt rent.
Før den store bakskiven med mutter, inn mellom hjelmskroget og lineren.
Vær forsiktig og ikke bryt.
Monter ankeret i riktig rekkefølge etter anvisning....
På høyre side skal ankeret "peke" mot kl halv 8, på venstre side mot kl halv 5.
Dette er ingen endelig bruksanvisning, men ting som eg har forholdt meg til.
Og husk som Vognmakeren sier, vi får sikkert ikkje bruke det i Sverige......... ... .. enda???
Her er då mitt resultat:
"Fagmessig utført"
http://crosskartforumet.no/viewtopic.php?f=21&t=498
Reglane seier:
22.6 Støttekrave / HANS
Støttekrave eller HANS skal brukes både på trening og løp.
Evt. HANS påmontert crosshjelm, skal være fagmessig utført.
22.7 Hjelm
Hjelm type cross med hakebeskyttelse er påbudt.
Hjelmen skal ikke overskride følgende totalvekt:
Fører inntil 80kg 1350gram
Fører over 80kg 1500gram
Har mailet og fått svar frå Gundersen Motorsport. Raske og trivelige folk det der. Takk
Dei er kurset frå Schroth og Sparco.
Dei kan, og vil gjerne montere HANS.
MEN DEI KAN IKKJE GODKJENNE SLIK MONTERING DER DET ER BORRA HULL
Så derfor viser eg til Boka, og reglane over, og monterer sjølv.
Med Fagmessig forstår eg bla.:
Dette er ingen endelig bruksanvisning, tar forbehld om feil og mangler.
Har brukt denne linken litt:
http://www.circletrack.com/safety/ctrp_ ... index.html
Videre:
Ikke monter ankere i luftehull.
Ikke monter ankere på profiler i hjelmen.
Ikke monter ankere på plasthjelmer, bruk glassfiberhjelm.
Bruk maskeringstape, gjerne dobbelt lag, for å beskytte hjelmen mot arbeids uhell.
Bruk anvisninger til å sette av nøyaktige merker på tapen der hullene skal være.
Finn midten bak, og mål ca 6" fram og 1.5" opp (det ar det eg fant i HANS sin anvisning).
Borr hullene med skarpt borr, sakte fart, lite trykk unngå rifter og sprekker.
Grad av kanten bittelitt, og gjør helt rent.
Før den store bakskiven med mutter, inn mellom hjelmskroget og lineren.
Vær forsiktig og ikke bryt.
Monter ankeret i riktig rekkefølge etter anvisning....
På høyre side skal ankeret "peke" mot kl halv 8, på venstre side mot kl halv 5.
Dette er ingen endelig bruksanvisning, men ting som eg har forholdt meg til.
Og husk som Vognmakeren sier, vi får sikkert ikkje bruke det i Sverige......... ... .. enda???
Her er då mitt resultat:
"Fagmessig utført"
KISS, seier onkel.
http://www.hagen-racing.no
http://www.hagen-racing.no
1. NM runde på Gjøvik
Det gjekk ikkje heilt supert på Gjøvik.... 1. Runde NM.
Men Vi lærte litt meir igjen.
Vi blei sist.. Oliver Solberg blei 1.
Vi har slitt litt med motor og forgasser, og når vi i tilleg puttra i mål i 3 innledande og måtte mekke litt... pga vatn i forgasseren... fikk vi låne eit luft filter av Ingve A. Strand som kom inn til ein 5. i 650.
motoren og karten gjekk då som aldrig før...
så no er det bestilt nye KN filter.... og så må vi teste topp farten... den skal ikkje overstige 80 kmt.
Vår neste runde blir på Grenland nye bane, med Onkel Jens som anmelder.
det gleder vi oss til.
Men Vi lærte litt meir igjen.
Vi blei sist.. Oliver Solberg blei 1.
Vi har slitt litt med motor og forgasser, og når vi i tilleg puttra i mål i 3 innledande og måtte mekke litt... pga vatn i forgasseren... fikk vi låne eit luft filter av Ingve A. Strand som kom inn til ein 5. i 650.
motoren og karten gjekk då som aldrig før...
så no er det bestilt nye KN filter.... og så må vi teste topp farten... den skal ikkje overstige 80 kmt.
Vår neste runde blir på Grenland nye bane, med Onkel Jens som anmelder.
det gleder vi oss til.
KISS, seier onkel.
http://www.hagen-racing.no
http://www.hagen-racing.no
Inboard kamera i crosskarten
Fiat X1/9 Dallara lookalike #34 "krysset"
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no
Inboard kamera i crosskarten
Fiat X1/9 Dallara lookalike #34 "krysset"
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no
Finnskogen 2011
Fiat X1/9 Dallara lookalike #34 "krysset"
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no