Quiz
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
Noen som kjenner igjen denne+
Add lightness
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
- Arturo Benedetto
- Surmaget åndssnobb
- Posts: 130
- Joined: 21 Mar 2009 09:48
- Location: London
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
Bulls Eye!
Som annonsen sier:
"The new 2-litre Elva BMW GT 160 is designed by Fiore of Paris with aluminium coachwork by Fissore of Savigliano, Turin. It stands only 40 inches high and, powered by a 1991cc dry-sump BMW engine is capable of a speed of 160mph. A glass fibre version is to be made available for the UK market."
Som annonsen sier:
"The new 2-litre Elva BMW GT 160 is designed by Fiore of Paris with aluminium coachwork by Fissore of Savigliano, Turin. It stands only 40 inches high and, powered by a 1991cc dry-sump BMW engine is capable of a speed of 160mph. A glass fibre version is to be made available for the UK market."
Add lightness
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
- Arturo Benedetto
- Surmaget åndssnobb
- Posts: 130
- Joined: 21 Mar 2009 09:48
- Location: London
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
- Arturo Benedetto
- Surmaget åndssnobb
- Posts: 130
- Joined: 21 Mar 2009 09:48
- Location: London
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
- Arturo Benedetto
- Surmaget åndssnobb
- Posts: 130
- Joined: 21 Mar 2009 09:48
- Location: London
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
Den er både fra samme tida som Cobra, og ideen er litt av den samme, lite enkelt chassis og stor motor - fra Chevrolet. Og ble faktisk "produsert" i 29 eks. De første to med aluminiumskarosseri, men deretter med fiber.
Den er så kort og har motoren så langt tilbake i ramma at den ikke behøver mellomaksel. Leddet i bakkant av kassa er også inngående ledd på diffen.
Men de sleit med å få utviklet kjøreegenskapene.....
Den er så kort og har motoren så langt tilbake i ramma at den ikke behøver mellomaksel. Leddet i bakkant av kassa er også inngående ledd på diffen.
Men de sleit med å få utviklet kjøreegenskapene.....
Add lightness
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact: