Sir Haggis' britiske oase

Her kan alle Sportsbillosjens _medlemmer_ legge inn sine egne bilder og sine egne garasjereportasjer

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Message
Author
vegar
Asfaltjunkie
Posts: 732
Joined: 02 Dec 2007 16:47

#436 Post by vegar » 13 Sep 2012 07:39

Den bryteren er det mange fine muligheter på føler jeg. Hva med å koble vindusviskeren på den?

User avatar
Scuderia Toten
Reservognchauffeur
Posts: 230
Joined: 23 Jul 2007 09:24
Contact:

#437 Post by Scuderia Toten » 13 Sep 2012 12:00

vegar wrote:Den bryteren er det mange fine muligheter på føler jeg. Hva med å koble vindusviskeren på den?
Intervall, ho, ho. Kengurubensinen får sin renessanse her.
Image

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#438 Post by Sir Haggis » 13 Sep 2012 13:40

Har satt inn 20 like på forskjellige steder - med dummyledninger! Så nå kan dere bare koble :)

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#439 Post by Sir Haggis » 13 Sep 2012 15:04

Da er maskinrommet klart for denne gang

Image

Babe's blonder måtte unngjelde slik at Hagbarth ikke setter gummislintrer, sand og denslags i halsen

Image

Det nærmer seg :)

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#440 Post by Spit73 » 13 Sep 2012 18:11

Når skal du montere motoren?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#441 Post by Sir Haggis » 14 Sep 2012 07:57

Den er i, Mr. Cleese.

User avatar
Scuderia Toten
Reservognchauffeur
Posts: 230
Joined: 23 Jul 2007 09:24
Contact:

#442 Post by Scuderia Toten » 14 Sep 2012 08:22

Sir Haggis wrote: Babe's blonder måtte unngjelde slik at Hagbarth ikke setter gummislintrer, sand og denslags i halsen

Image
DØH!

Hagbarth og blonder :shock: .... Det er vel ikke Jentene på Toten du kjører for...? :lol:

Får Viper'n ferten av blondeundertøy, er jeg ikke sikker på om jeg greier å håndtere alt testosteronet han har bygget opp i garasja nå... bul på panseret har han fått også.... :wink:
Image

gopp
Asfaltjunkie
Posts: 480
Joined: 07 Dec 2008 21:21

#443 Post by gopp » 18 Sep 2012 08:55

PastaLars i aksjon. Ikke så mye Jeep-stuk som sist:

Image
-- Gopp

Div. biler med grønne kuler
Div. Fiat

Gard Af Porsgrund
Syltapp
Posts: 79
Joined: 15 Jan 2010 22:22
Location: Porsgrunn

#444 Post by Gard Af Porsgrund » 18 Sep 2012 23:02

Image
1971 Alfa Romeo Spider 1750 "Koda Tronca"
1973 Alfa Romeo 2000 GTV "Bertone Coupe"
1978 Yamaha XS400 "Cafe Racer"
1981 Moto Guzzi V65 SP "Brat"
2007 Mini CooperD Clubman

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#445 Post by Sir Haggis » 18 Sep 2012 23:27

Ai, ai - for en lekker vogn! Hjulløft og allting - jeg er jommen heldig :D

Gard Af Porsgrund
Syltapp
Posts: 79
Joined: 15 Jan 2010 22:22
Location: Porsgrunn

#446 Post by Gard Af Porsgrund » 19 Sep 2012 15:30

Ei nydelig lita tralle, Lars! :lol:
1971 Alfa Romeo Spider 1750 "Koda Tronca"
1973 Alfa Romeo 2000 GTV "Bertone Coupe"
1978 Yamaha XS400 "Cafe Racer"
1981 Moto Guzzi V65 SP "Brat"
2007 Mini CooperD Clubman

User avatar
clubMan
Forumnerd
Posts: 1373
Joined: 28 Aug 2008 22:52
Location: Skien

#447 Post by clubMan » 19 Sep 2012 23:20

Jeg er stolt på dine vegne Larsegutt. flott kjørt :D
-71 sMini Clubman 1380
-72 Austin sMini Clubman Estate (SOLGT)
-68 Corvette 427 cab.

User avatar
Scuderia Toten
Reservognchauffeur
Posts: 230
Joined: 23 Jul 2007 09:24
Contact:

#448 Post by Scuderia Toten » 20 Sep 2012 10:05

Har du viddåy fra løp sju? :D :wink:
Image

User avatar
redVXcoupe
Syltapp
Posts: 36
Joined: 22 Mar 2011 22:47
Location: Asker

#449 Post by redVXcoupe » 12 Nov 2012 19:04

Fint stuk på denne Cinq'en :D
Hva har du gjort med dempere og fjærer? senket 40 eller 60mm?
Felgene er vel 14"?

Image[/quote]

User avatar
Sir Haggis
Lagonda fixed again!
Posts: 2571
Joined: 14 Dec 2005 23:31
Location: Kongerød

#450 Post by Sir Haggis » 12 Nov 2012 21:09

Takk for det :)

Vet ikke hvor mye senk det endte opp med - tok bort fjærene og jekket ned til der det så fornuftig ut og merket av på demperne. Kappet vekk de originale fjærskålene og sveiset inn nye lenger ned på demperne fremme og monterte 4" 700 punds fjærer.
Bak er demperne gjort om til stag slik at det i praksis er stumt... Ikke optimalt men godt nok inntil videre.

Står på originale felger med 175/50-13 gummi.

Post Reply