Her kan alle Sportsbillosjens _medlemmer_ legge inn sine egne bilder og sine egne garasjereportasjer
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
-
clubMan
- Forumnerd
- Posts: 1373
- Joined: 28 Aug 2008 22:52
- Location: Skien
#391
Post
by clubMan » 26 Jul 2012 22:52
HAGBARTH....... Kuult
-71 sMini Clubman 1380
-72 Austin sMini Clubman Estate (SOLGT)
-68 Corvette 427 cab.
-
clubMan
- Forumnerd
- Posts: 1373
- Joined: 28 Aug 2008 22:52
- Location: Skien
#393
Post
by clubMan » 28 Jul 2012 22:16
Jeg digger denne tråden.............
Sprayboks er tingen
-71 sMini Clubman 1380
-72 Austin sMini Clubman Estate (SOLGT)
-68 Corvette 427 cab.
-
Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
#394
Post
by Sir Haggis » 04 Aug 2012 18:51
"Lite gungig den der, kompis? Du kör endast på två hjul der nedi angsten. Skojig!"
Joda - senk og kjøling er notert til neste gang
-
Scuderia Toten
- Reservognchauffeur
- Posts: 230
- Joined: 23 Jul 2007 09:24
-
Contact:
#395
Post
by Scuderia Toten » 05 Aug 2012 10:41
Sir Haggis wrote:"Lite gungig den der, kompis? Du kör endast på två hjul der nedi angsten. Skojig!"
Joda - senk og kjøling er notert til neste gang
Hva bra!
Og så litt letting? Hagbarth begynte jo på jobben selv, så han syns vel det var litt mye å dra på
-
rpm
- Syltapp
- Posts: 78
- Joined: 28 Nov 2008 11:30
- Location: Hovedstadens beste strøk
#396
Post
by rpm » 05 Aug 2012 19:51
Gratulerer til Hagbarth med vel gjennomført!
Senk, glassfiber og en frisering av flammen under panseret så blir dette veldig bra! Føler at jeg har lyst på en Cinq selv.
Notere-meg-nytt-sjekkpunkt-for-coppa-biler: Sjekke at dashen ikke er løs.
I'd rather push my Italian cars than drive a German or a Japanese car.
-
Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
#397
Post
by Sir Haggis » 06 Aug 2012 11:17
Takk og takk!
Ny rad og strekkbolter ble bestilt natt til søndag - til den pompøse summen NOK 489,90
Høyden på kjerra og at dashen ramlet i fanget på meg vitner vel om hvor god tid undertegnede har hatt til bilkludring den siste tiden. Men gøy var det lell!
-
Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
#398
Post
by Stian Slåtta » 06 Aug 2012 11:56
Trodde det var G kreftene under akselerasjon som fikk dashen til å falle av jeg.
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
-
Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
#399
Post
by Sir Haggis » 12 Aug 2012 23:17
Jaa.. se det! Så er hvertfall faren for velt redusert, om ikke annet
-
Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
#400
Post
by Sir Haggis » 13 Aug 2012 19:28
Postbilen rullet forbi og la fra seg dette i dag, så da blir det greie på kjølingen
-
Scuderia Toten
- Reservognchauffeur
- Posts: 230
- Joined: 23 Jul 2007 09:24
-
Contact:
#402
Post
by Scuderia Toten » 22 Aug 2012 14:35
Sir Haggis wrote:Ny topp i hus!
Har du tenkt å kjøre forbi oss?? 500 topp? går den rett på?
Nå ble jeg skjelven i buksa....
-
Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
#403
Post
by Sir Haggis » 22 Aug 2012 21:50
Ja - eller Punto Grande 1.4. Den passer omtrent rett på. Håper bare reim/pumpe komboen som deiser hitover fra ebay passer...
-
Scuderia Toten
- Reservognchauffeur
- Posts: 230
- Joined: 23 Jul 2007 09:24
-
Contact:
#404
Post
by Scuderia Toten » 22 Aug 2012 22:18
Spanande, går det ikke å flytte over reimhjula da?
Er det mye større ventiler?
Reine LEGO'en disse FIRE snurrene
-
Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
#405
Post
by Sir Haggis » 23 Aug 2012 22:17
Det er variator på 1368, så 1242 passer ikke over. Det blir vel til å låse variatoren.
Eller gå for noe helt annet ...
Denne drar godt, selv om frekvensen i eksosen tilsier noe helt annet. Jeg er ganske overrasket!