Martini Gasolini garasje
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
-
- Lusker
- Posts: 194
- Joined: 17 Oct 2011 09:01
- Scuderia Toten
- Reservognchauffeur
- Posts: 230
- Joined: 23 Jul 2007 09:24
- Contact:
Jeg handlet TA Technix-grenrør til FIRE'n min. Husker ikke prisen, men det var billig. Ser 8v-varianten på eBay nå, kan ikke klage på den prisen: http://www.ebay.de/itm/Facherkrummer-Fi ... 3cbd5ce44d Jeg måtte ha et grenrør for å bli kvitt katalysatoren som sitter helt oppe ved toppen, så da var det en god grunn til å prøve TA Technix sitt. Om det fungerer bra vet jeg ikke, men det ser ikke håpløst ut.
Vegard
- Scuderia Toten
- Reservognchauffeur
- Posts: 230
- Joined: 23 Jul 2007 09:24
- Contact:
Du har 1242? går dette klar bånnpanna? prisen var vel helt grei den.Lucky wrote:Jeg handlet TA Technix-grenrør til FIRE'n min. Husker ikke prisen, men det var billig. Ser 8v-varianten på eBay nå, kan ikke klage på den prisen: http://www.ebay.de/itm/Facherkrummer-Fi ... 3cbd5ce44d Jeg måtte ha et grenrør for å bli kvitt katalysatoren som sitter helt oppe ved toppen, så da var det en god grunn til å prøve TA Technix sitt. Om det fungerer bra vet jeg ikke, men det ser ikke håpløst ut.
Arve V
men sender han til Gnore?? Jeg sender avgårde en liten mail og spørScuderia Toten wrote:Du har 1242? går dette klar bånnpanna? prisen var vel helt grei den.Lucky wrote:Jeg handlet TA Technix-grenrør til FIRE'n min. Husker ikke prisen, men det var billig. Ser 8v-varianten på eBay nå, kan ikke klage på den prisen: http://www.ebay.de/itm/Facherkrummer-Fi ... 3cbd5ce44d Jeg måtte ha et grenrør for å bli kvitt katalysatoren som sitter helt oppe ved toppen, så da var det en god grunn til å prøve TA Technix sitt. Om det fungerer bra vet jeg ikke, men det ser ikke håpløst ut.
Arve V
edit: jeg trykket "Buy it now"-knappen istedet, så får vi se hvor mye dette kommer på
Jeg sendte det til Tyskland, og tok det med når jeg var på tur. Hvis han ikke sender til Norge kan det godt hende han sender til Sverige. Har sett at mange er redd for å sende ut av EU.
Jeg har 1242 16v. Går klar bunnpanna, men stopper rett i mot giroverføringa. Kappeskive, bend, og en liten dose fantasi bør få det til å passe.
Jeg har 1242 16v. Går klar bunnpanna, men stopper rett i mot giroverføringa. Kappeskive, bend, og en liten dose fantasi bør få det til å passe.
Vegard
- Scuderia Toten
- Reservognchauffeur
- Posts: 230
- Joined: 23 Jul 2007 09:24
- Contact:
Ja, det så jo ut til å passere greit under der ja. Gear overføringer har ikke jeg, på Vipern er det wireoverføring, så da burde jo dette være gudd støff.
Da får vi bare vente og se hva som dukker opp hos Vegard.
Epifant, det er 1242 blokka som er høyere enn 1108 blokka, altså kommer toppen en cm eller to høyere, og noen grenrør har vist seg å være litt knappe og dermed har de ikke gått klar bånnpanna.
Da får vi bare vente og se hva som dukker opp hos Vegard.
Epifant, det er 1242 blokka som er høyere enn 1108 blokka, altså kommer toppen en cm eller to høyere, og noen grenrør har vist seg å være litt knappe og dermed har de ikke gått klar bånnpanna.
-
- Formann
- Posts: 2500
- Joined: 12 Oct 2005 22:37
- Location: Posh grunn
- Contact:
Hei Folkens !
Her kjøpte jeg mitt:
http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO-MK ... 519b9f1207
Passer på 999/1108/1242/1368 8v.
Putter vel dette på Pandus.Kunne hatt det det i 666,men tror det stikker for mye frem,slik at det tar i karosseriet foran.
Har et Bielstein rør som skal moddes ytterligere for å få plass på 666.
Jeg er nesten sikker på at wiregiringen fra Cinq/Sei 899 støtstang passer på unokassa di Lucky,da slipper du strul med giroverføringene.
Martini Gasolini
Her kjøpte jeg mitt:
http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO-MK ... 519b9f1207
Passer på 999/1108/1242/1368 8v.
Putter vel dette på Pandus.Kunne hatt det det i 666,men tror det stikker for mye frem,slik at det tar i karosseriet foran.
Har et Bielstein rør som skal moddes ytterligere for å få plass på 666.
Jeg er nesten sikker på at wiregiringen fra Cinq/Sei 899 støtstang passer på unokassa di Lucky,da slipper du strul med giroverføringene.
Martini Gasolini
Everybody needs a Yugo !
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
-
- Formann
- Posts: 2500
- Joined: 12 Oct 2005 22:37
- Location: Posh grunn
- Contact:
Tja,i dag åpnet jeg opp to gearbokser for å kikke litt på sluttutveksling og om kronhjulet var skrudd eller krympet.
Den ene var fra min elskede nu avdøde Seicento 98 mod sporting.
Den hadde 3,86 sluttutveksling og krympet kronhjul.
Det samme hadde en 96 mod 1108 Punto jeg tok opp.
PastaLars skrudde opp en 2001 1242 16 v Puntokasse og fant det samme stusselige krympa drevet.
Husker ikke sluttutveksling der.
Isj,Usj.
Hadde vært fint når jeg allikevel skal opp med girboksen og ta bort 5 gir å sette inn quaife sperra jeg har liggende til nedstøving.
Neste år må 666 ha skikkelig gir!
Martini Gasolini
Den ene var fra min elskede nu avdøde Seicento 98 mod sporting.
Den hadde 3,86 sluttutveksling og krympet kronhjul.
Det samme hadde en 96 mod 1108 Punto jeg tok opp.
PastaLars skrudde opp en 2001 1242 16 v Puntokasse og fant det samme stusselige krympa drevet.
Husker ikke sluttutveksling der.
Isj,Usj.
Hadde vært fint når jeg allikevel skal opp med girboksen og ta bort 5 gir å sette inn quaife sperra jeg har liggende til nedstøving.
Neste år må 666 ha skikkelig gir!
Martini Gasolini
Everybody needs a Yugo !
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
Fiat 850 1973
Fiat 126 1975
Fiat Panda 1986
Fiat Panda 2004
Ferrari 308 gt4 Dino 1975
Fiat Panda Corsa Italiana 1986-2001
Fiat Multipla 1961
Lancia Delta Integrale 1991 8v
Fiat Cinquecento Sporting racer 1995
Forza Italia!!!
Effektkurver
Slik ser Effektkurvene til #666 ut sesongen 2011.
Korrigert til SAE J607 (STP - Standard Temperature and Pressure)
Fiat X1/9 Dallara lookalike #34 "krysset"
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no
Hjemmelagd Super 7 "Trollet"
http://hagen-racing.no
http://hamre-hagen.no