Den lille garasjen ved Saigon Palace
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Den lille garasjen ved Saigon Palace
Hei. En garasje er vel greit å begynne med for en som er ny på forumet..
Garasjen er en 2011 modell.
Den trenger litt maling bare..
Den er ganske liten, men god plass til fiaten + familiebil
Så var det litt om bilen.. Har handlet en 69 modell 124 sport coupe i sommer. Den er i fin bruksstand. Gikk forholdsvis enkelt gjenom EU. Vet ikke helt hva som er planen med den utenom at den skal brukes. Det er 1438 motor i den. Går helt greit, men hadde vært gøy med litt mer skyv etterhvert. Har ikke skrudd så alt for mye bil i mitt liv, men er vel ikke for seint å lære..
Garasjen er en 2011 modell.
Den trenger litt maling bare..
Den er ganske liten, men god plass til fiaten + familiebil
Så var det litt om bilen.. Har handlet en 69 modell 124 sport coupe i sommer. Den er i fin bruksstand. Gikk forholdsvis enkelt gjenom EU. Vet ikke helt hva som er planen med den utenom at den skal brukes. Det er 1438 motor i den. Går helt greit, men hadde vært gøy med litt mer skyv etterhvert. Har ikke skrudd så alt for mye bil i mitt liv, men er vel ikke for seint å lære..
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
- EcurieEcosse
- Reservognchauffeur
- Posts: 213
- Joined: 24 Mar 2009 22:33
- Location: Skien
- Contact:
Aldri for seint å lære
Og velkommen på forumet. Fin garasje og herlig Italiener fra en fin tidsalder. Dette er første serien av 124 SC er det ikke?
Og velkommen på forumet. Fin garasje og herlig Italiener fra en fin tidsalder. Dette er første serien av 124 SC er det ikke?
Add lightness
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
Marcos 2 litre V4 (1969)
Lotus Esprit (prosjekt) (1979)
Moto Guzzi Le Mans 1000 (1985)
Chevy Blazer S-10 (1983)
L(ots)
O(f)
T(orque)
U(sually)
S(ideways)
- sirkus karlsen
- Forumnerd
- Posts: 1824
- Joined: 20 Sep 2007 22:43
- Location: siljan
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
EcurieEcosse wrote:Aldri for seint å lære
Og velkommen på forumet. Fin garasje og herlig Italiener fra en fin tidsalder. Dette er første serien av 124 SC er det ikke?
Er den første serien jo.. Fin tidsalder ja. Mange "vil ha" biler fra denne tiden..
Fiat 124 AC
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
Fiat 600
Fiat 128
There is nothing like driving a slow car fast
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
- Stian Slåtta
- Asfaltjunkie
- Posts: 544
- Joined: 15 Jan 2010 19:31
- Location: Porsgrunn
Proffene jekker den opp og setter den på støttebukker. Fylle tanken helt opp er ikke dumt. Unngår rust i tanken med dette.Stian Slåtta wrote:Da var bilen EU godkjent. Deilig..
Begynner å nærme seg at bilen skal parkeres for vinteren. Hva bør jeg gjøre før bilen står stille i noen mnd? Noen spesielle triks her?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
- sirkus karlsen
- Forumnerd
- Posts: 1824
- Joined: 20 Sep 2007 22:43
- Location: siljan
Kan vel like godt parkere inne i en einerbærbusk, da. Moooaaahhahahahsirkus karlsen wrote:vet ikke hvor eller hvordan du skal lagre den men min står på en låve.
der er det mus.... et tips for å holde mus borte er å legge kvister med einer på de stedene hvor de kan komme inn...
Et annet alternativ er å få tak i en katt.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
Det med oljeskift er det litt delte meninger om. Det er mange som mener at det er bedre å skifte oljen på våren, før man begynner å kjøre. Den forringes i løpet av vinteren. Kondens og oksydering og slike ting.larsvegas wrote:+oljeskift og batteriet på vedlikeholdslading.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.