Skavrakkbrothers "C0RT!NAS"

Her kan alle Sportsbillosjens _medlemmer_ legge inn sine egne bilder og sine egne garasjereportasjer

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Post Reply
Message
Author
garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#91 Post by garage15 » 28 Dec 2008 18:12

Taunus mk1 wrote:
Spit73 wrote:
martini gasolini wrote:Oi så fint og nymalt motorrom!
det er faktisk nok plass til neste julebord for losjen oppi der!

Martini Gasolini
Og med det insinuerer du...................? :lol:
det går rykter om at Geir og Sirkusdirektøren skal slanke seg, så da tar ikke losjen så mye plass lenger :lol: :lol: :lol:

Putt inn leksanvinduer, og du kan spise burger et år til! :lol: :lol: :lol: :lol:
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

User avatar
SAABOMATIQUE
Reservognchauffeur
Posts: 297
Joined: 27 Oct 2008 09:05
Location: PORSGRUNN
Contact:

#92 Post by SAABOMATIQUE » 30 Dec 2008 20:25

Du vet jo det som har spist burger i mange år nå!!! Smør niste med på jobb som de fleste andre....
S R.I.P
a R.I.P
a R.I.P
bmw

garage15
Forumnerd
Posts: 1815
Joined: 11 Oct 2005 20:55
Location: Skien

#93 Post by garage15 » 30 Dec 2008 22:24

Automatkødd wrote:Du vet jo det som har spist burger i mange år nå!!! Smør niste med på jobb som de fleste andre....
Den var for drøy kompis.....

Burgermons! Ikke engang kona de trur på'ra!
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974


Image

User avatar
SAABOMATIQUE
Reservognchauffeur
Posts: 297
Joined: 27 Oct 2008 09:05
Location: PORSGRUNN
Contact:

#94 Post by SAABOMATIQUE » 30 Dec 2008 22:29

Hun vet alt så hun slipper å gå i usikkerheten,vis ikke har ett par å spørre :( :( :(
S R.I.P
a R.I.P
a R.I.P
bmw

User avatar
Cortinas
Reservognchauffeur
Posts: 398
Joined: 10 Apr 2008 20:58
Location: Skien

#95 Post by Cortinas » 05 Jan 2009 13:09

Nå har det blitt lite burgere, men mange halve og hele griser på meg i julen.... satser på å aldri fylle mer enn halv tank, samt kjøpe lette kjøresko så er det utjevnet for 2009...... Automatkødd kan jo droppe treskoene til fordel for mokasiner med lettvekts-dusker, så er hele turboproblematikken glemt :?
De sideventilerte er de sterkeste

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#96 Post by Spit73 » 05 Jan 2009 17:39

Taunus mk1 wrote:Nå har det blitt lite burgere, men mange halve og hele griser på meg i julen.... satser på å aldri fylle mer enn halv tank, samt kjøpe lette kjøresko så er det utjevnet for 2009...... Automatkødd kan jo droppe treskoene til fordel for mokasiner med lettvekts-dusker, så er hele turboproblematikken glemt :?
Lurt. Da har du mer tyngde når bilen skal dyttes og mindre vekt å dytte på. For motoren står vel fremdeles trygt og godt i stativet?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Cortinas
Reservognchauffeur
Posts: 398
Joined: 10 Apr 2008 20:58
Location: Skien

#97 Post by Cortinas » 05 Jan 2009 19:08

om den bilen skal dyttes sitter jeg inni, og en bart-befengt mann med hatt står bak og dytter :lol:
De sideventilerte er de sterkeste

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#98 Post by Spit73 » 05 Jan 2009 22:56

Taunus mk1 wrote:om den bilen skal dyttes sitter jeg inni, og en bart-befengt mann med hatt står bak og dytter :lol:
Har støvsugerselgeren tilbudt sine tjenester som dytter?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Cortinas
Reservognchauffeur
Posts: 398
Joined: 10 Apr 2008 20:58
Location: Skien

#99 Post by Cortinas » 06 Jan 2009 08:06

Spit73 wrote:
Taunus mk1 wrote:om den bilen skal dyttes sitter jeg inni, og en bart-befengt mann med hatt står bak og dytter :lol:
Har støvsugerselgeren tilbudt sine tjenester som dytter?
nope, han bruker ikke hatt...
De sideventilerte er de sterkeste

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#100 Post by Pungar » 25 Jan 2009 16:33

Nå har vi begynt med det GØYE på skolen 8) Har Tegnet spacer til Thamesen Overgang fra 4/140 til 4/108.


Image
Image
Image
Image
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#101 Post by Spit73 » 25 Jan 2009 16:40

Dæggern, Pungar, du er god. :shock: :D :D

Det blir ikke noe Thameskjøring på en stund da, forstår jeg ?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#102 Post by Pungar » 25 Jan 2009 16:48

Takk, takk.
Joda. bare å maile tegninga til noen med rette maskinen, så har han spasere på 0 , niks :) Og felgene ligger klare så vidt jeg vet..
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

tipo176
Lusker
Posts: 161
Joined: 12 Jul 2007 15:03

#103 Post by tipo176 » 25 Jan 2009 20:26

Si i fra om du føler trang til å lage noen 4 X 156 til 4 X 100 også da. Sliter med å finne noe slikt.

User avatar
Cortinas
Reservognchauffeur
Posts: 398
Joined: 10 Apr 2008 20:58
Location: Skien

#104 Post by Cortinas » 25 Jan 2009 22:29

å steike brodern.... var enda proffere en min paint-tegning det der... flink vesleskvarakk det :shock:
De sideventilerte er de sterkeste

User avatar
Pungar
Reservognchauffeur
Posts: 353
Joined: 02 May 2008 00:36
Location: Skavrak, Heistad

#105 Post by Pungar » 25 Jan 2009 23:56

Forskjellen ligger i gulfargen.. prøv med riktig farge neste gang.

Må bare ha riktige mål på senter-hullene og gjenger/ bolter før den er helt ferdig.
Full gass er ofte lite dramatisk..

Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod

Post Reply